Η Alfa Romeo θα αποκαλύψει στις 10 Απριλίου το νέο μικρό SUV μοντέλο της, τη Milano, πού αλλού, στο Μιλάνο. Θα είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της ιταλικής μάρκας και θα προσφέρει την καλύτερη δυναμική και οδική συμπεριφορά στην κατηγορία. Οι δοκιμές ανάπτυξης προχωρούν στην πίστα του Balocco, ιστορικό χώρο δοκιμών της Alfa Romeo, υπό την καθοδήγηση της ομάδας Ιταλών μηχανικών που έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε αριστουργήματα, όπως οι 4C, 8C και Giulia GTA.
Ο Domenico Bagnasco είναι υπεύθυνος για την επικύρωση της δυναμικής οδήγησης, και η Milano ρυθμίζεται σύμφωνα με τα απαιτητικότερα πρότυπα, όπως ισχύει πάντα, για κάθε Alfa Romeo. Η καριέρα του Bagnasco περιλαμβάνει την ανάπτυξη αρκετών σπορ αυτοκινήτων Alfa Romeo που έχουν γίνει μέρος της συλλογικής συνείδησης, ως δήλωση-μανιφέστο της οδηγικής απόλαυσης και του σπορτίφ pedigree της μάρκας. Η ομάδα επικεντρώνεται στη δυναμική συμπεριφορά, με στοχευμένες και συγκεκριμένες παρεμβάσεις στην ανάρτηση. Στόχος παραμένει η καλύτερη οδική συμπεριφορά στην κατηγορία, που βασίζεται και στην άμεση – εξαιρετικά ακριβή γεωμετρία του τιμονιού, για να εγγυάται κοφτερή συμπεριφορά στις στροφές με υψηλό επίπεδο πρόσφυσης.
Επικεφαλής είναι ο Stefano Cereda, ο οποίος έχει μακρά καριέρα σε παρόμοια πρότζεκτ της Alfa Romeo. Ο Cereda έκανε το ντεμπούτο του στην Alfa Romeo με την πλατφόρμα Giorgio, τη βάση των δυναμικά εξαιρετικών μοντέλων Giulia και Stelvio και ήταν στην πρώτη γραμμή της εξέλιξης των κινητήρων ντίζελ της Giulia και Stelvio. Πριν αναλάβει τη Milano, ο Stefano έδωσε το πράσινο φως στην ανάπτυξη της Plug-In Hybrid μετάδοσης κίνησης στην Tonale. Η τεχνική εξέλιξη της Milano καθοδηγείται από τον Luigi Domenichelli, έναν έμπειρο Ιταλό μηχανικό που έχει επιφορτιστεί με την ενσωμάτωση όλων των υποσυστημάτων του οχήματος όσον αφορά τις επιδόσεις, την αντοχή και την άνεση. Οι φιλόδοξοι στόχοι επικεντρώνονται στη διασφάλιση της χαρακτηριστικής οδικής συμπεριφοράς και της κορυφαίας εργονομίας που αναμένεται στη νέα Alfa Romeo.
Κατά τα λοιπά ισχύουν οι πληροφορίες όπως σας τις έχουμε παραθέσει ως τώρα. Η βάση της Milano ακόμα δεν αναφέρεται, αλλά κατά πάσα βεβαιότητα θα μοιράζεται πλατφόρμα και μηχανικά μέρη με το Jeep Avenger (και το νέο Fiat 600) εξ ου και η ηλεκτρική του φύση. Οι διαστάσεις αναμένονται στα ίδια επίπεδα με το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2023», ήτοι λίγο πάνω από τα 4,1 μέτρα μήκος, γύρω στα 1,8 μέτρα πλάτος και 2,5 μέτρα σε μεταξόνιο. Πρώτο και καλύτερο, πάντως, θα βγει στην αγορά το ηλεκτρικό σύνολο των 156 ίππων και η μπαταρία των 54 kWh. Επίσης όπως τα Avenger και 600, η Milano θα προσφέρεται και με κινητήρες εσωτερικής καύσης, σε απλή και υβριδική μορφή. Δεδομένου ότι θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMP, ο τρικύλινδρος 1.200άρης βενζινοκινητήρας των 100 και 130 ίππων είναι σίγουρος για το μηχανοστάσιο. Στα της τιμής και από πλευράς τιμολόγησης η Milano θα «παίξει» στο πιο premium φάσμα, οπότε είναι πιθανό να τη δούμε γύρω στις 30.000 ευρώ.