Η παραγωγή της Alfa Romeo 4C σταμάτησε το 2020, αλλά μια τετραετία αργότερα η κεντρομήχανη Ιταλίδα κάνει ένα αναπάντεχο comeback, για ελάχιστους τυχερούς που θα προλάβουν να την αποκτήσουν.
Το τμήμα Stellantis Heritage ετοίμασε την έκδοση 4C Collezione GT Nicola Larini, ώστε να τιμήσει τον οδηγό που κατέκτησε τον τίτλο στο DTM, το 1993, πίσω από το τιμόνι της 155 V6 Ti. Ο Ιταλός επέλεξε τους τρεις ιστορικούς χρωματισμούς (Pine Green, Plum Red και Ochre Yellow) που ντύνουν τα ισάριθμα διαθέσιμα αυτοκίνητα, συνοδευόμενα από ανάλογο χρωματικό συνδυασμό στις ζάντες και τα αυτοκόλλητα στα φτερά, την ώρα που οι προφυλακτήρες εμπρός-πίσω βάφονται λευκοί.
Μηχανικά δεν αναφέρονται αλλαγές. Το εξαιρετικά καλοστημένο κεντρομήχανο sportscar έφερε αύρα υπεραυτοκινήτων στην κατηγορία το 2013, υιοθετώντας ανθρακονημάτινο πλαίσιο και εξωτικά υλικά στο αμάξωμα, περιορίζοντας το βάρος στα μόλις 895 κιλά. Οι επιλογές αυτές εκτίναξαν την τιμή, βέβαια, επηρεάζοντας αναλόγως την εμπορική πορεία της 4C, αλλά δεν παύουν να εκπλήσσουν ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα. Δεν υπάρχει Porsche 718 Cayman ή Alpine A110 με τέτοια τεχνοτροπία, ας πούμε. Το χαμηλό βάρος κολακεύει εξαιρετικά και τον 1.75λτ. τούρμπο, κάνοντας τα 240 άλογα και 350 Nm να φαίνονται τουλάχιστον 300/400 αντίστοιχα. Κάτι που αποτυπώνεται στα στοιχεία επιδόσεων, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 4,5 δλ. (έχει μετρηθεί και στα 4,2 δλ.) και την τελική να φτάνει άνετα στα 250 χλμ./ώρα.
Οι τρεις 4C Collezione GT Nicola Larini προς το παρόν είναι renderings, ωστόσο το Stellantis Heritage θα προχωρήσει στην παραγωγή τους άμεσα, δίχως να ανακοινώνεται τιμή.