Η Volkswagen ανακοίνωσε την τιμή της κορυφαίας έκδοσης του ID.4 GTX, το οποίο αποτελεί το πρώτο μοντέλο της γκάμας GTX, που περιλαμβάνει ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων. Το κόστος απόκτησής του ξεκινάει από τις 53.000 ευρώ (ή 47.000 ευρώ με το όφελος κρατικής επιδότησης), όταν το ID.4 Pro Performance των 204 ίππων κοστίζει από 45.700 ευρώ.
Εξωτερικά το νέο ID.4 GTX διαθέτει ορισμένες απαραίτητες αλλαγές σε σχέση με τις πιο απλές εκδόσεις, όπως είναι οι ελαφρώς ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, τα κάθετα LED φώτα ημέρας σε σχήμα διαμαντιού, οι περισσότερες βαμμένες επιφάνειες στο χρώμα του αμαξώματος και το μαύρο λογότυπο GTX στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι νέες επενδύσεις συνδυασμένες με κόκκινες ραφές και αντίστοιχης απόχρωσης διακριτικό διακοσμητικό στο τιμόνι, όπου αναγράφεται και το GTX, καθώς και σπορ καθίσματα.
Αλλαγές υπάρχουν και κάτω από το αμάξωμα, αφού το VW ID.4 GTX διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε άξονα (4κίνητο), εν αντιθέσει με τα υπόλοιπα ID.4 που έχουν ένα μοτέρ στον πίσω άξονα. Το πίσω ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 204 ίππους και 310 Nm ροπής και το εμπρός έχει ισχύ 109 ίππων και 162 Nm ροπής (συνδυαστική απόδοση 299 ίππων). Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,2 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 18,5 kWh/100 χλμ. Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από την μπαταρία των 77 kWh (βάρους 486 κιλών), η οποία προσφέρει αυτονομία από 340 έως 480 χλμ. Σε Wallbox σπιτιού έως 11 kW φορτίζει σε 7 ώρες και 30 λεπτά, όταν σε ταχείας φόρτισης 125 kW μέσα σε 30 λεπτά αποκτά αυτονομία 300 χλμ.
Η τετρακίνηση του ID.4 GTX βασίζεται σε ένα έξυπνο σύστημα ελέγχου και καθορίζει πώς κατανέμεται η ροπή κίνησης στους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Τις περισσότερες φορές λειτουργεί μόνο ο πίσω ηλεκτροκινητήρας, καθώς ο εμπρός ενεργοποιείται όταν απαιτηθεί επιπλέον δύναμη και πρόσφυση και ανάλογα το επιθυμητό στυλ οδήγησης. Διαθέσιμα είναι και τα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, (Eco, Comfort, Sport, Individual, Traction), που μεταβάλλουν αντίστοιχα τα οδηγικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει το πακέτο Sport, που χαμηλώνει κατά 15 χλστ. το αμάξωμα. Στο ίδιο πακέτο ενσωματώνονται κι ενεργά αμορτισέρ, συνδυασμός που ενισχύει την άνεση αλλά και το κράτημα.