Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot ανακοίνωσε τις τιμές του νέου και εντυπωσιακού μικρομεσαίου Fastback μοντέλου της 408, με το ανατρεπτικό γεωμετρικό σχεδιασμό. Διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού και με ισάριθμούς κινητήρες (όλοι με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων).
Με μήκος 4.69 μ., και με το μακρύ μεταξόνιο που φτάνει τα 2,79 μ., το νέο Peugeot 408 προσφέρει αξιοζήλευτη άνεση στους επιβάτες του πίσω καθίσματος, όπου υπάρχει πολύς αέρας για τα πόδια. Γενναιόδωρος με τη σειρά του είναι και ο χώρος αποσκευών των 536 λίτρων, τιμή η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 1.611 λίτρα, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Επίσης, το Peugeot 408 έχει ύψος 1,48 μ. και ξεχωρίζει για τη λεπτή και σμιλευμένη του σιλουέτα, ενώ με απόσταση από το έδαφος 188 χλστ. είναι πιο ψηλό από τα κλασικά χάτσμπακ και λίγο χαμηλότερο από τα SUV.
Τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες του, το Peugeot 408 προσφέρει την τελευταία γενιά του Peugeot i-Cockpit, που είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από το μικρής διαμέτρου τιμόνι του, και συμβάλλει και αυτό στην εξασφάλιση της οδηγικής απόλαυσης και της απόλυτα ελεγχόμενης ευελιξίας. Κυρίαρχα στοιχεία αποτελούν και οι δύο οθόνες των 10 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment.
Στη βάση της γκάμας των κινητήρων τοποθετείται ο 1.2 PureTech, ισχύος 130 ίππων και 230 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ., μέγιστη ταχύτητα 210 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 136 γρ./χλμ. Πιο πάνω τοποθετείται ο Plug-in Hybrid με συνδυαστική ισχύ 180 ίππων και ροπή 360 Nm. Αποτελείται από τον 1.6 PureTech των 150 ίππων και ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων. Προσφέρει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1 δλ., τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 1,1 λτ./100 χλμ. και CO2 26 γρ./χλμ. Στην κορυφή της γκάμας του Peugeot 408 τοποθετείται το Plug-in Hybrid σύνολο με τη συνδυαστική απόδοση των 225 ίππων και 520 Nm ροπής. Ο 1.6 PureTech έχει ισχύ 180 ίππων και ο ηλεκτροκινητήρας φτάνει τους 110 ίππους. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση ολοκληρώνονται σε 7,8 δλ. και η τελική φτάνει τα 233 χλμ./ώρα, με μέση κατανάλωση 1,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 26 γρ./χλμ. Το μοντέλο δεν θα διατίθεται σε έκδοση με κινητήρα diesel, ενώ μία 100% ηλεκτροκίνητη έκδοση θα λανσαριστεί στο προσεχές μέλλον.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου και στις δύο plug-in hybrid εκδόσεις έχει χωρητικότητα 12,4kWh, η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας είναι 14,4 kWh/100 χλμ. και η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 63 χιλιόμετρα. Διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών: ένας φορτιστής 3,7kW μονοφασικού ρεύματος στο βασικό εξοπλισμό και ένας προαιρετικός μονοφασικός των 7,4kW. Οι χρόνοι φόρτισης είναι 7,5 ώρες από συμβατική παροχή 8Α με το μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 3,7kW, 3 ώρες και 50 λεπτά σε ενισχυμένη παροχή 16 A, ή 1 ώρα και 55 λεπτά μέσω Wall Box (32 A) των 7,4kW και με το μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 7,4kW.
Οι εκδόσεις – τιμές του Peugeot 408 είναι οι εξής:
Έκδοση | Τιμή (ευρώ) |
1.2 PureTech 130 Allure | 39.900 |
1.2 PureTech 130 Allure Plus | 42.500 |
1.2 PureTech 130 GT | 46.500 |
Plug-in Hybrid 180 Allure | 46.900 |
Plug-in Hybrid 180 Allure Plus | 49.500 |
Plug-in Hybrid 180 GT | 51.800 |
Plug-in Hybrid 225 Allure Plus | 52.000 |
Plug-in Hybrid 225 GT | 55.000 |
Σχετικά με τον εξοπλισμό, στην πρώτη έκδοση Allure ανήκουν μεταξύ άλλων τα εξής: αυτόνομη πέδηση, αυτόματη εναλλαγής μεγάλης – μεσαίας σκάλας προβολέων, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και υαλοκαθαριστήρων, οθόνη αφής 10 ιντσών, πλοήγηση, διζωνικός κλιματισμός, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός – πίσω, κάμερα οπισθοπορείας και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.