Το Subaru Outback είναι ένα μοντέλο με μακρά ιστορία για την μάρκα, (κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1995) και αποτελεί την ναυαρχίδα της Subaru. Αισίως μπήκε στην 6η γενιά του, η οποία ενσωματώνει τις αξίες τις ιαπωνικής εταιρείας, μπολιασμένες βέβαια με όλη τη σύγχρονη τεχνολογία ασφαλείας και άνεσης!
Το νέο Subaru Outback είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε 3 εκδόσεις εξοπλισμού, τις Style, Adventure και Premium, με τιμές λιανικής αντίστοιχα 57.750 ευρώ, 60.750 ευρώ και 65.550 ευρώ, με τα τέλη κυκλοφορίας για τον 2.5λίτρο κινητήρα των 169 ίππων να ανέρχονται στα 164 ευρώ. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος ακόμα και από την αρχική έκδοση Style στην οποία προσφέρονται:
- Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών
- Adaptive Cruise Control with Lane Centering
- EyeSight
- Φώτα LED με λειτουργία Adaptive Driving Beam
- Ηλεκτρικά ανοιγόμενη πίσω πόρτα με λειτουργία hands-free
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού και συνοδηγού 8 κατευθύνσεων με προστασία από τις αυχενικές κακώσεις
- Θερμαινόμενα εμπρός και πίσω καθίσματα και τιμόνι
- Οθόνη 11.6 ιντσών, Ηχοσύστημα με 6 ηχεία, Apple CarPlay / Android Auto
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Πρόγραμμα οδήγησης X-MODE
Η έκδοση Adventure προσφέρει επιπλέον:
- Ράγες οροφής με πράσινες λεπτομέρειες και δυνατότητα επιπλέον βάρους
- Σύστημα πλοήγησης
- Πεντάλ αλουμινίου
- Αδιάβροχα καθίσματα
Η κορυφαία Premium ενσωματώνει επιπρόσθετα της Adventure:
- Μνήμη κάθισμα του οδηγού
- Καθρέφτες Satin
- Δερμάτινα καθίσματα Nappa
- Οθόνη 11.6 ιντσών Full HD, Premium Ηχοσύστημα με Navigation, 11 Ηχεία Harman/Kardon
- Εμπρός και πίσω κάμερα
- Ηλεκτρικά ανοιγόμενη και συρόμενη ηλιοροφή Tetto
Δυναμικό παρουσιαστικό!
Από την πρώτη ματιά γίνεται αντιληπτό ότι το Subaru Outback έχει μεγαλώσει αρκετά, κάνοντας ξεκάθαρο πως έχουμε να κάνουμε με ένα σκληροτράχηλο, αλλά premium SUV παράλληλα. Αρχικά να πούμε πως το μήκος και το πλάτος αυξήθηκαν (φθάνοντας στα 4.870 χλστ. και 1.875 χλστ. αντίστοιχα), ενώ σημαντική αύξηση είχαμε και στην απόσταση από το έδαφος. Πλέον το Outback βρίσκεται στα 213 χλστ. πάνω από το έδαφος, ενώ βελτιωμένες είναι κι οι γωνίες προσέγγισης και ράμπας, με την ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα να φθάνει τους 2 τόνους. Στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η μεγάλη εξαγωνική μάσκα, καθώς κι η προστατευτική ποδιά του προφυλακτήρα. Στο πλάι υπάρχουν τα απαραίτητα προστατευτικά σε μαύρη απόχρωση, αλλά κι οι ράγες οροφής.
Ποιοτική κι ευρύχωρη καμπίνα!
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης είχαμε τη δυνατότητα να πάρουμε και μια μικρή γεύση από το εσωτερικό του Outback, που ομολογουμένως μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Αρχικά η υψηλή ποιότητα των υλικών είναι άμεσα αντιληπτή, όπως κι η συναρμογή που φάνηκε αψεγάδιαστη. Ένα ακόμα θετικό γνώρισμα της καμπίνας είναι η ευρυχωρία, όπου 5 επιβάτες θα βολευτούν με άνεση. Εντυπωσιακή είναι η κάθετα τοποθετημένη οθόνη των 11,6 ιντσών του infotainment, μέσω της οποίας μπορεί ελεγχθεί μια ποικιλία λειτουργιών, χάρη στο νέο λειτουργικό που είναι συμβατό με τα Apple CarPlay & Android Auto. Μια νέα δυνατότητα που εκτοξεύει την πρακτικότητα είναι η hands free λειτουργία της πόρτας του χώρου αποσκευών που επιτρέπει το άνοιγμα της με μία απλή κίνηση του αγκώνα.
Νέα πλατφόρμα, ικανός κινητήρας και 4κίνηση!
Το νέο Subaru Outback «πατάει» στην νέα πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform), που σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία βελτιώνει την ακαμψία και την ασφάλεια των επιβατών. Το μυώδες Outback κινείται από το βελτιωμένο στα σημεία, boxer βενζινοκινητήρα, η χωρητικότητα του οποίου αγγίζει τα 2,5 λίτρα. Η ισχύς του φτάνει τους 169 ίππους στις 5.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή αγγίζει τα 252 Nm που αποδίδονται στις 3.800 σ.α.λ. Η μετάδοση εξασφαλίζεται από ένα αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT), το οποίο επίσης έχει δεχθεί πλήθος βελτιώσεων, όπως η διεύρυνση της σχέσης μετάδοσης μεταξύ των δύο ιμάντων που κατέστησε δυνατή την αύξηση του αριθμού των «εικονικών» σχέσεων που στη χειροκίνητη λειτουργία φτάνουν τις οχτώ! Το όνομα της Subaru, είναι ταυτισμένο με την τετρακίνηση, με το Outback να ενσωματώνει την τετρακίνηση Symmetrical AWD, που συνεργάζεται με το Active Torque Split για την βέλτιστη κατανομή της ροπής κίνησης μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα ανάλογα με την πρόσφυση. Επιπλέον υπάρχει το X Mode με δύο επιπλέον προγράμματα Snow/Dirt και Snow/Mud, για την διευκόλυνση της κίνησης σε κάθε είδους οδόστρωμα. Πέρα από τις αυξημένες δυνατότητες κίνησης, το Subaru Outback διακρίνεται και για την ασφάλεια που προσφέρει, μιας κι εξοπλίζεται με την επόμενη γενιά EyeSight Driver Assist Technology, το οποίο βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό του Outback προσφέροντας:
- Lane Centering Function (νέα λειτουργία)
- Pre-Collision Braking System
- Adaptive Cruise Control
- Autonomous Emergency Steering (νέα λειτουργία)
- Lane Departure Warning
- Lane Departure Prevention
- Emergency Lane Keep Assist (νέα λειτουργία)
- Traffic Sign Recognition/Intelligent Speed Limiter (νέα λειτουργία)
- EyeSight Assist Monitor
- Vibrating Steering Wheel (νέα λειτουργία)
Εκτός από τις νέες λειτουργίες στο σύστημα EyeSight, υπάρχουν πολλές άλλες καινοτομίες και βελτιώσεις όσον αφορά την ασφάλεια:
- Electric Brake Booster (Ηλεκτρικός Κατανεμητής Φρένων – νέα λειτουργία)
- Driver Monitoring System
- RAB – Reverse Automatic Braking with Rear Parking sensor
- ADB – Adaptive Driving Beam (νέα λειτουργία)
- Post-Collision Break control (νέα λειτουργία)
- e-Call
- Αερόσακος SRS καθίσματος συνοδηγού