Προ των πυλών για την έναρξη λανσαρίσματός του στην Ελλάδα βρίσκεται το εντελώς νέο Swift, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από τον ερχόμενο Απρίλιο. Το ιαπωνικό supermini έχει αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας, διατηρεί τις κόμπακτ διαστάσεις του προς όφελος της ευελιξίας και τροφοδοτείται με νέο υβριδικό κινητήρα.
Εξωτερικά είναι πλήρως διαφοροποιημένο ακολουθώντας την εξελικτική οδό και υιοθετεί στρογγυλεμένες επιφάνειες με αιχμηρά φωτιστικά σώματα. Το νέο Swift φτάνει τα 3.860 χλστ. μήκους (3.845 χλστ. το προγενέστερο), όμως οι υπόλοιπες διαστάσεις είναι ακριβώς ίδιες με του προγενέστερου, όπως πλάτος 1.735 χλστ., ύψος 1.495 χλστ. και μεταξόνιο 2.450 χλστ. Το εσωτερικό του με τη διχρωμία είναι και αυτό τελείως αλλαγμένο, με πιο μοντέρνο και εργονομικό σχεδιασμό. Ψηλά στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη αφής HD 9 ιντσών, ενώ ο πίνακας οργάνων φέρει αναλογικές ενδείξεις και όχι ψηφιακό καντράν, όπως ισχύει στα περισσότερα supermini. Για το χώρο αποσκευών η χωρητικότητα παραμένει μικρή, στα 265 λίτρα.
Αναβάθμιση έχει γίνει και στα συστήματα ασφαλείας, με την παρουσία συνολικά 9 διαφορετικών τεχνολογιών στο πλευρό του οδηγού: αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, αποφυγή αλλαγής λωρίδας, ενεργό cruise control, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, αναγνώριση τυφλού σημείου, υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας και κλήσεις έκτακτης ανάγκης.
Ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1.2 λίτρων του νέου Swift διαθέτει πολλαπλές βελτιώσεις, συνδυάζοντας προηγμένη οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων, με υψηλότερη ροπή στις χαμηλές στροφές για αμεσότερη απόκριση και συνολικά καλύτερη απόδοση. Και στο νέο Swift, ο κινητήρας συνδυάζεται με το ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS, για ακόμη πιο βελτιωμένη περιβαλλοντική απόδοση. Μετατρέποντας την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση και αποθηκεύοντάς τη στην μπαταρία ιόντων λιθίου, το ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS ενισχύει τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση για μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου.
Η απόδοση του μηχανικού αυτού συνόλου φτάνει τους 83 ίππους στις 5.700 σ.α.λ. και η ροπή τα 112 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Για τη μετάδοση της κίνησης φροντίζει ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων ή ένα CVT. Επιδόσεις δεν έχουν ανακοινωθεί, ωστόσο το βάρος βρίσκεται κάτω από τον ένα τόνο (980 κιλά). Όπως και τα παλαιότερα Swift, αντίστοιχα και το νέο θα διατίθεται με τετρακίνηση. Το Allgrip Auto είναι ένα αυτόματο σύστημα τετρακίνησης που ενεργοποιείται μόλις ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς.
Όσο για την τιμή του νέου Swift, η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοινώνει από 18.540 ευρώ, δίχως ακόμα να γίνεται αναφορά για γκάμα εκδόσεων και εξοπλισμούς. Υπομονή λοιπόν λίγο ακόμα μέχρι να δημοσιευτούν όλα τα χαρακτηριστικά του.