Η BMW παρουσίασε την ολοκαίνουργια M5 πριν δυο εβδομάδες, και το κορυφαίο υπερ-σεντάν των Βαυαρών δεν άργησε να έρθει στην Ελλάδα. Η κεντρική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε την τιμή της G90, μαζί με το κόστος των έξτρα που, κλασικά, μπορούν να εκτοξεύσουν το κόστος αγοράς.
Η νέα M5, λοιπόν, ξεκινά στη χώρα μας ένα «τσακ» πάνω από τις 150.000 ευρώ, στις 150.615 ευρώ. Από εκεί και πέρα, ό,τι λαχταρά ο υποψήφιος αγοραστής. Το πακέτο M Carbon (οροφή, καθρέπτες, αεροτομή από ανθρακονήματα) θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, οπότε τικάρεται αυτόματα. Δεν κοστίζει κιόλας, 3.385 ευρώ. Αν αγοράσεις καινούργια M5 όμως, θες και το Ultimate Package. Με αυτό, πέρα από το πακέτο M Carbon, παίρνεις διάφορα στοιχεία άνεσης (αεριζόμενα καθίσματα εμπρός, ηλεκτρικά κουρτινάκια για τα πίσω παράθυρα και το παρμπρίζ, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός-πίσω, οροφή με επένδυση alcantara, Travel & Comfort System), τα συστήματα Driving και Parking Assistant Professional, μα πάνω από όλα εξοπλίζεις το αυτοκίνητο με M Carbon κεραμικά φρένα και το πακέτο M Driver’s, που μεταθέτει τον ηλεκτρονικό περιοριστή από τα 250 στα 305 χλμ./ώρα. Για όλα αυτά, οι έξτρα 23.733 ευρώ αξίζουν και με το παραπάνω, φτάνοντας το σύνολο στις 174.348 ευρώ.
Κάτω από το καπό, για πρώτη φορά σε M5, αναλαμβάνει plug-in υβριδικός κινητήρας. Ο 4.4 V8 twinturbo παράγει 585 ίππους στις 5.600-6.500 σ.α.λ. και 750 Nm από τις 1.800 σ.α.λ., έχοντας τη δυνατότητα να στροφάρει μέχρι τις 7.200 σ.α.λ. Η ισχύς είναι χαμηλότερη από της απερχόμενης M5, όμως έχει και παρέα. Ένας ηλεκτροκινητήρας 197 ίππων και 280 Nm (που γίνονται 450 Nm στην είσοδο του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, μέσω pre-gearing) συνεισφέρει στην κίνηση της G90, ανεβάζοντας τη συνολική απόδοση στους 727 ίππους – διαφορά σχεδόν 100 ίππων από την απερχόμενη M5 CS των 635 ίππων, που μέχρι πρότινος ήταν η ισχυρότερη όλων των εποχών. Η νέα M5, ωστόσο, παρουσιάζεται με εξίσου (μεγαλύτερη βασικά) μεγάλη διαφορά ως η βαρύτερη μέχρι σήμερα.
Ο ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία των 18,6 kWh, μαζί με όλα τα παραφερνάλια, απογειώνουν το βάρος στα 2.445 κιλά! Συγκριτικά, η προηγούμενη M5 ζυγίζει 1.995 κιλά. Κατά συνέπεια οι επιδόσεις εμφανίζονται χειρότερες από πριν, τουλάχιστον μέχρι τα 100 χλμ./ώρα από στάση: 3,4 δλ. η καινούργια, 3,2 δλ. η απερχόμενη, 3,1 δλ. η απερχόμενη Competition των 625 ίππων, 2,9 δλ. η CS. Τα οφέλη του εξηλεκτρισμού αποτυπώνονται στη μέση κατανάλωση, η οποία με τη μπαταρία πλήρως φορτισμένη και την ηλεκτρική αυτονομία των 67-69 χλμ. διαθέσιμη, διαμορφώνεται στα 1,6-1.7 λίτρα/100 χλμ. (10,2-10,3 λίτρα/100 χλμ. ξεφόρτιστη)!