Μετά την παντοκρατορία στη μεγάλη κατηγορία, η Toyota θέλει να κάνει το ίδιο και στη Rally2. «Όπλο» της και εδώ το GR Yaris, που σκοπεύει να σπάσει το μονοπώλιο της Skoda και να δώσει ομηρικές μάχες τόσο με το Fabia RS Rally2, όσο και με το i20 N Rally2.
Το GR Yaris Rally2 παρουσιάστηκε στα πλαίσια του τελευταίου ράλλυ της χρονιάς, που διεξήχθη στην Ιαπωνία και συγκεκριμένα, στην περιοχή του Αΐτσι. Με λίγα λόγια, εντός έδρας (η Hyundai, πάντως, έκανε το 1-2). Τα «εγκαίνια» έκανε ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Juha Kankkunen, δίνοντας μια μικρή γεύση από το τι θα γίνει στην κατηγορία στο εγγύς μέλλον – μια κατηγορία όπου κυριάρχησε φέτος η Skoda με το Fabia Evo.
Η πρώτη προσπάθεια της Toyota στη δεύτερη τη τάξει κλάση του WRC δεν συνοδεύεται από επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά λογικά εφοδιάζεται με έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.6 λίτρων, χωρίς υβριδική υποβοήθηση, απόδοσης 291 ίππων και 430 Nm – όπως όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally2. Ένα 5άρι σειριακό κιβώτιο συνεργάζεται με σύστημα τετρακίνησης, το οποίο διαθέτει ηλεκτροϋδραυλικό έλεγχο του συμπλέκτη μεταξύ των αξόνων, ώστε να απεμπλέκεται ο μπροστινός και ο πίσω άξονας χρησιμοποιώντας το χειρόφρενο. Όπως είναι φυσικό, το πλαίσιο έχει ενισχυθεί σε κάθε σημείο συγκριτικά με του GR Yaris παραγωγής, όντας πλέον «δεμένο» με roll cage προδιαγραφών FIA. Αρκετά πάνελ του αμαξώματος κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, ενώ και η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη.
Παρότι το αυτοκίνητο έκανε επίσημα αποκαλυπτήρια από τον ίδιο, τον Akio Toyoda (CEO της εταιρίας), ακόμα δεν έχει δηλωθεί ως συμμετοχή στο πρωτάθλημα. Προς το παρόν παραμένει πρωτότυπο, με τους Ιάπωνες να προγραμματίζουν το ντεμπούτο του για τα τέλη της επόμενης χρονιάς και στόχο την πλήρη εμπλοκή στη σεζόν του 2024.