Με 1.000 ίππους και επιδόσεις-αστραπή η ηλεκτρική Ferrari

  • Ferrari-Elettrica-Chassis-18-2048×1366
  • Ferrari-Elettrica-Chassis-1-2048×1366
  • Ferrari-Elettrica-Chassis-2-2048×1366
  • Ferrari-Elettrica-Chassis-8-2048×1366
  • Ferrari-Elettrica-Chassis-6
  • Ferrari-Elettrica-Chassis-7
  • Ferrari-Elettrica-Chassis-5
  • Ferrari-Elettrica-Chassis-49-2048×1366
  • Ferrari-Elettrica-Chassis-40-2048×1366
  • Ferrari-Elettrica-Chassis-19-2048×1366
  • Ferrari-Elettrica-Chassis-60-2048×1366
  • Ferrari-Elettrica-Chassis-54-2048×1366
  • Ferrari-Elettrica-Chassis-64-2048×1366
  • Ferrari-Elettrica-Chassis-27
  • Ferrari-Elettrica-Chassis-66-2048×1366
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Ferrari-Elettrica-Chassis-18-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Ferrari-Elettrica-Chassis-1-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Ferrari-Elettrica-Chassis-2-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Ferrari-Elettrica-Chassis-8-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Ferrari-Elettrica-Chassis-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Ferrari-Elettrica-Chassis-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Ferrari-Elettrica-Chassis-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Ferrari-Elettrica-Chassis-49-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Ferrari-Elettrica-Chassis-40-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Ferrari-Elettrica-Chassis-19-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Ferrari-Elettrica-Chassis-60-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Ferrari-Elettrica-Chassis-54-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Ferrari-Elettrica-Chassis-64-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Ferrari-Elettrica-Chassis-27.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Ferrari-Elettrica-Chassis-66-2048x1366-1.jpg

Ακούμε διαρκώς για αυτή εδώ και 2-3 χρόνια, βλέπουμε renderings και κατασκοπευτικές φωτογραφίες. Τώρα, όμως, ήρθε η ώρα για τις πρώτες επίσημες κουβέντες και εικόνες, γύρω από την πρώτη ηλεκτρική Ferrari όλων των εποχών.

Το Μαρανέλο έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά και φωτογραφίες από την πλατφόρμα, που θα δώσει ζωή στην Elettrica – γιατί έχουμε και όνομα πλέον. Η Elettrica, λοιπόν, αξιοποιεί μια μπαταρία 122 kW και 4 ηλεκτροκινητήρες, προσφέροντας στον οδηγό συνολικά 1.000 ίππους: 286 άλογα ο εμπρός άξονας (παρμένος αυτούσιος από την F80), 843 άλογα ο πίσω, οπότε ξεκάθαρα πισωκίνητο σετάρισμα. Tα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 2,5 δλ. και η τελική ανέρχεται σε 310 χλμ./ώρα, ταξιδεύοντας μέχρι πάνω από 530 χλμ. με μια φόρτιση, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων λειτουργίας (Range, Tour και Performance), ανάλογα με τις συνθήκες. Το Torque Shift Engagement προσφέρει πέντε επιλέξιμα επίπεδα ισχύος και ροπής χρησιμοποιώντας το δεξί paddle πίσω από το τιμόνι, ενώ το αριστερό ρυθμίζει την ένταση της ανάκτησης ενέργειας.

Η προσέγγιση της Ferrari στον ήχο της Elettrica απομακρύνεται από την προσομοίωση θερμικών ήχων. Αντ’ αυτού, ένας αισθητήρας τοποθετημένος στο μετατροπέα ροπής ανιχνεύει τους πραγματικούς μηχανικούς κραδασμούς του κινητήρα, οι οποίοι στη συνέχεια ενισχύονται για να δημιουργήσουν αυτό που οι Ιταλοί περιγράφουν ως έναν φυσικό, εξελισσόμενο τόνο που αντικατοπτρίζει τον τρόπο οδήγησης του αυτοκινήτου. Ένα επιταχυνσιόμετρο καταγράφει τον φυσικό συντονισμό των κινητήρων, ο οποίος στη συνέχεια ενισχύεται μέσα στην καμπίνα για να δημιουργήσει το ανάλογο soundtrack.

Το αμάξωμα και το πλαίσιο είναι κατασκευασμένα από 75% ανακυκλωμένο αλουμίνιο, με αρχές σχεδιασμού εμπνευσμένες από τα κεντρομήχανα του Μαρανέλο. Το μεταξόνιο φτάνει τα 2.960 χλστ., με κοντούς προβόλους και θέση οδήγησης τοποθετημένη κοντά στους μπροστινούς τροχούς, ενώ η Elettrica είναι επίσης η πρώτη Ferrari που διαθέτει ξεχωριστό πίσω υποπλαίσιο, σχεδιασμένο για να μειώνει τους κραδασμούς και τον θόρυβο που εισέρχονται στην καμπίνα. Επίσης, με βάρος 2.300 κιλών, γίνεται και η βαρύτερη Ferrari όλων των εποχών. Πότε θα τη δούμε ολάκερη, μέσα-έξω; Την άνοιξη του 2026.

Get it on Google Play Download on the App Store