Το Hyundai Motor Group μόλις παρουσίασε τη νέα και υπερσύγχρονη πλατφόρμα Electric-Global Modular (E-GMP), που θα αποτελέσει τη βάση για πληθώρα ηλεκτρικών οχημάτων τόσο από τη Hyundai, όσο και την Kia.
Η αρθρωτή πλατφόρμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στους περισσότερους τύπους αμαξωμάτων, υποστηρίζοντας σεντάν, SUV και compact crossovers, και έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τα εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά και τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Η πίσω ανάρτηση είναι ανεξάρτητη 5 συνδέσμων και ο άξονας μετάδοσης είναι ο πρώτος στον κόσμο που ενσωματώνει τα ρουλεμάν των τροχών, προσφέροντας αποτελεσματικότερη παροχή ισχύος και αξιοποίησής της από τους τροχούς. Η πλατφόρμα είναι πισωκίνητη, όμως μπορεί να υποστηρίξει και κίνηση παντού.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Hyundai Kona Electric 64 kWh 204 PS
Στις τετρακίνητες εκδόσεις, που θα είναι και δικινητήριες (ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανά άξονα), ο οδηγός θα μπορεί να απομονώνει τον εμπρός κινητήρα όταν θέλει να εξοικονομήσει ενέργεια ή, απλούστερα, να απολαύσει τις χάρες του πίσω.
Η μπαταρία είναι τοποθετημένη μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα και είναι η πιο πυκνή μονάδα που έχει δημιουργήσει το Hyundai Motor Group. Στη στάνταρ διαμόρφωση, η πλατφόρμα E-GMP προσφέρει δυνατότητα φόρτισης 800V και επιτρέπει επίσης φόρτιση 400V χωρίς την ανάγκη για πρόσθετα εξαρτήματα ή αντάπτορες. Υποστηρίζει επίσης ταχύτητες φόρτισης έως 350 kWh και προσφέρει μέγιστη αυτονομία 500 χιλιομέτρων, πάντα σε κύκλο WLTP. Από το 0 στο 80% δε, μπορεί να φορτίσει μέσα σε μόλις 18 λεπτά.
Η νέα πλατφόρμα της Hyundai διαθέτει επίσης επικουρική λειτουργία φόρτισης. Προαιρετικά, και αναλόγως μοντέλου, θα υπάρχει η δυνατότητα για φόρτιση ηλεκτρικού εξοπλισμού 110 ή 220 Volt, αλλά και άλλου ηλεκτρικού οχήματος!
Δείτε ακόμα: Το Hyundai i30 έβαλε τα γυαλιά στους Γερμανούς
Αυτή η αρχιτεκτονική θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στα σχέδια των Κορεατών, που περιλαμβάνουν το λανσάρισμα 23 ηλεκτροποιημένων μοντέλων (ηλεκτρικά, υβριδικά, plug-in υβριδικά), εκ των οποίων τα 11 αμιγώς ηλεκτρικά. Αναμένεται να κάνει ντεμπούτο την επόμενη χρονιά στο Ioniq 5, ενώ αργότερα στο 2021 θα χρησιμοποιηθεί από την Kia για ένα δικό της ηλεκτρικό.