Η ισχυρότερη και μια από τις πιο εκκεντρικές σχεδιαστικά BMW όλων των εποχών, μπήκε επισήμως στη γραμμή παραγωγής. Η XM ξεκίνησε να παίρνει μορφή στο εργοστάσιο του Spartansburg, στη Νότια Καρολίνα, με τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για την ερχόμενη άνοιξη.
Η XM -που πήρε το όνομά της έπειτα από μυστική συμφωνία των Βαυαρών με τη Citroen– παρουσιάστηκε στα τέλη Σεπτέμβρη, χαρακτηριζόμενη από ριζικά διαφοροποιημένη σχεδίαση σε σχέση με όσα έχουμε συνηθίσει από τη BMW, αλλά και ορόσημα στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Ο συνδυασμός του 4.4 V8 twinturbo (490 ίπποι και 650 Nm) και ενός ηλεκτροκινητήρα (197 ίπποι και 280 Nm) παράγει συνδυαστικά 653 άλογα και 800 Nm, καθιστώντας το βαυαρικό SUV ως την πρώτη plug-in υβριδική BMW M, αλλά και την πρώτη που εξελίχθηκε ευθύς εξαρχής ως μοντέλο του M GmbH! Η XM είναι η πρώτη που σχεδιάστηκε από λευκή κόλλα χαρτί, αποκλειστικά και μόνο για να αποτελέσει την ισχυρότερη «Μπέμπα» παραγωγής όλων των εποχών! Και τη βαρύτερη, καθώς η PHEV διαμορφώνει την ένδειξη της ζυγαριάς στα 2.750 κιλά. Οι μηχανικοί των Βαυαρών, ωστόσο, υπόσχονται κατανομή μάζας σχεδόν στο 50:50.
Λόγω του τεράστιου βάρους, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,1 δλ. (3,8 δλ. θέλει η X6 M, για παράδειγμα), όμως η τελική προσφέρει δυο σημεία περιορισμού: κανονικά, στα 250 χλμ./ώρα, και προαιρετικά στα 270 χλμ./ώρα, με το πακέτο M Driver’s. Παρά τα μνημειώδη στοιχεία ισχύος, η XM μπορεί να ταξιδέψει 82-88 χλμ. και έως 140 χλμ./ώρα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα. Για όσους θέλουν ακόμα περισσότερη δύναμη υπάρχει η Red Label, που ανεβάζει τον πήχη ισχύος των BMW παραγωγής στους 745 ίππους και τα 997 Nm ροπής!
Η μονάδα στο Spartansburg είναι από τις πιο δραστήριες παγκοσμίως για τη φίρμα από το Μόναχο, συναρμολογώντας επίσης τις X5, X6 και X7. Ενδεικτικά, μόνο το 2021 η συνολική παραγωγή έφτασε τις 257.876 μονάδες.