Η παραγωγικότητα της Γερμανικής μάρκας αυξήθηκε περισσότερο από 6% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο του 5%.
Μάλιστα, το 2019, σύμφωνα με τους οικονομολόγους της εταιρείας, η παραγωγή θα συμβάλει στη μείωση του συνολικού κόστους κατά περίπου 500 εκατομμύρια ευρώ, χάρη στην στρατηγική της VW με την ονομασία TRANSFORM.TOGETHER.
Δείτε ακόμη: Νέο VW Polo 1.0 TGI με κατανάλωση 3 ευρώ/100 χλμ.
Επιπρόσθετα, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα έχουν μειωθεί κατά 22% για το διάστημα 2015 – 2025. Όπως δήλωσε και το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen, υπεύθυνο για την παραγωγή, ο Dr. Andreas Tostmann: «Τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν ότι η στρατηγική μας αποδίδει, μιας και για πρώτη φορά από το 2013, καταφέραμε να μειώσουμε το κόστος ανά όχημα». Το κόστος κατασκευής της γραμμής παραγωγής της VW ανέρχεται σε περίπου 10 δισ. ευρώ, ενώ μεταξύ 2019 και 2023, η παραγωγική γραμμή της εταιρείας θα συνεισφέρει δύο δισεκατομμύρια ευρώ στο ετήσιο οικονομικό αποτέλεσμα, χάρη στη μείωση του εργατικού κόστους, αλλά και στα έξοδα γενικότερα, με τη μείωση για το τρέχον έτος να αγγίζει τα 500 εκατομμύρια ευρώ.
Ακόμα ένας στόχος της VW είναι να αυξήσει περαιτέρω την παραγωγικότητα σε όλα τα εργοστάσιά της σε όλο το κόσμο, με το ποσοστό της αύξησης να έχει οριστεί στο 30% μέχρι το 2025. Ιδιαίτερη σημασία για τη Volkswagen είναι όλα τα εργοστάσια να έχουν τα ίδια κατασκευαστικά πρότυπα, ανεξάρτητα από τον τόπο που δραστηριοποιούνται. Για το λόγο αυτό έχουν εκπονηθεί πρακτικές, όπου αν μια αλλαγή συντελείται σε ένα εργοστάσιο, αυτή προχωράει με γοργούς ρυθμούς και στα υπόλοιπα. Πρακτικές όπως η τυποποιημένη κι αυτοματοποιημένη επιθεώρηση των βαμμένων επιφανειών, αλλά και η απλοποίηση των πρακτικών κατασκευής των αμαξωμάτων της μάρκας.
Διαβάστε επίσης: Νέο VW Polo 1.0 TGI με κατανάλωση 3 ευρώ/100 χλμ.
Τέλος, η VW σε συνεργασία με την Amazon Web Services και τη Siemens, έχει εξελίξει μια νέα πλατφόρμα ψηφιακής παραγωγής, σε μια προσπάθεια περαιτέρω τυποποίησης ορισμένων διαδικασιών, όπως για παράδειγμα της τυπικής συντήρησης των μηχανών. Αυτές μεταξύ άλλων, μέσω της εν λόγω πλατφόρμας θα μπορούν να ελέγχονται συνολικά ως μέρος της περιοδικής συντήρησης, με τις εταιρείες να εξελίσσουν περαιτέρω τους αυτοματισμούς κατά τη παραγωγική διαδικασία.