H Mercedes ξεκινά τη διάθεση της EQS, ανακοινώνοντας τις πρώτες τιμές για όλες τις εκδόσεις στην αγορά της Γερμανίας.
Η ηλεκτρική ναυαρχίδα του «Αστεριού» ξεκινά από τις 106.374 ευρώ για τη βασική EQS 450+ και από τις 135.529 ευρώ για την ισχυρότερη EQS 580 4MATIC. Η Edition 1 θα είναι διαθέσιμη για περιορισμένο χρονικό διάστημα, προσφέροντας έναντι 18.433 ευρώ επιπλέον πακέτο AMG Line για το εξωτερικό, διχρωμία μαύρου-ασημί, γυάλινη και ανοιγόμενη πανοραμική ηλιοροφή, πολυάκτινες ζάντες 21 ιντσών, Neva Grey/Reflex Blue δερμάτινες επενδύσεις Nappa, πολυλειτουργικά καθίσματα οδηγού-συνοδηγού, ειδικά πατάκια και τα ανάλογα σήματα «Edition 1».
Σε σχέση με το λανσάρισμα του μοντέλου, οι EQS που θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους φέρουν μια σειρά σημαντικών αναβαθμίσεων. Ο ήχος «Roaring Pulse» βοηθά στο να γίνεται ευκολότερα αντιληπτό το πέρασμα του αυτοκινήτου από τους πεζούς, ενώ παράλληλα προσφέρεται ένα πακέτο gaming που περιλαμβάνει Tetris, Sudoku, Pairs και Shuffle Puck. Αυτές οι υπηρεσίες είναι δωρεάν για τους πρώτους 12 μήνες και διαθέσιμες για 89 ευρώ ετησίως, κατόπιν αυτών.
Πέρα από το infotainment, η EQS διαθέτει και νέα προγράμματα λειτουργίας. Το Beginner Drive περιορίζει την ταχύτητα στα 120 χλμ./ώρα και απενεργοποιεί το Sport, προκειμένου να μπαίνουν ιδέες στους νέους οδηγούς που θα καθίσουν στο τιμόνι. Το Valet Service επίσης λειτουργεί ως αποτρεπτικό μέσο, αλλά για τους παρκαδόρους. Εδώ η ταχύτητα περιορίζεται στα 80 χλμ./ώρα και «κλειδώνονται» όλα τα οδηγικά προφίλ. Το Highlight τέλος, λειτουργεί με φωνητικές εντολές και απεικονίζει όλες τις λειτουργίες στην τεράστια οθόνη Ηyperscreen.
Να θυμίσουμε πως η EQS 450+ διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, απόδοσης 333 ίππων και 568 Nm ροπής, που εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ. Η κορυφαία EQS 580 προσθέτει ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα (δικινητήρια και τετρακίνητη), προσφέροντας 523 ίππους και 854 ολόκληρα Nm στον οδηγό. Εδώ τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,3 δλ., παρά τα 105 κιλά επιπλέον (2.585 αντί 2.480 κιλών της EQS 480). Σε αμφότερες, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα.