Χαμόγελα μοιράζει στους ιθύνοντες της Citroen η επιτυχημένη ευρωπαϊκή εμπορική πορεία των νέων Citroen C4 και e-C4 τους πρώτους έξι μήνες του έτους.
Mέχρι και τον Ιούνιο η Citroen έχει διαθέσει 30.855 καινούργια C4 και e-C4, (η ηλεκτρική εκδοχή), στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου. Πιο συγκεκριμένα, στην Ισπανία όπου και κατασκευάζεται το νέο C4 κατέκτησε τη 2η θέση (στην 1η θέση βρίσκεται η Toyota Corolla) στα compact hatchback μοντέλα, έχοντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 9,5%. Στην αγορά της Πορτογαλίας τώρα, το γαλλικό μοντέλο βρίσκεται στο τρίτο σκαλί του βάθρου, με μερίδιο αγοράς που αγγίζει το 12%. Καλά πάει όμως τόσο στην Ιταλία, όσο και στο Βέλγιο, όπου κατατάσσεται στην έκτη θέση στην κατηγορία του.
Ικανοποιητική είναι κι η πορεία του e-C4 με τις μέχρι τώρα πωλήσεις του να αντιπροσωπεύουν το 15% των συνολικών ευρωπαϊκών ταξινομήσεων του μοντέλου. Το ολλανδικό αγοραστικό κοινό έχει αγαπήσει ιδιαίτερα το e-C4, με τις πωλήσεις συνολικά να καταλαμβάνουν το 38% του συνόλου των ταξινομήσεων της γκάμας C4. Το ποσοστό αυτό στη Γερμανία αγγίζει το 27%, το 20,5% στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 10,2% στη Γαλλία.
Έπειτα από 6 μήνες, το νέο e -C4 κατέχει την τρίτη θέση στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών hatchback στην Ευρώπη, με μερίδιο 8%, πίσω από το VW ID.3 και το Nissan Leaf. Το e-C4 σημειώνει υψηλές πωλήσεις σε συγκεκριμένες χώρες, όντας 2ο στην Ισπανία, με μερίδιο 28,5% στην κατηγορία C στα ηλεκτρικά hatchback, 3ο στη Γαλλία με ποσοστό 22% και επίσης 3ο στην Ιταλία με μερίδιο που φτάνει το 14,6%.