Οι Τούρκοι ακούγονται συνεχώς τελευταία. Λίγο η επίσκεψη Ερντογάν, περισσότερο ο χαμός στον ποδοσφαιρικό Παναθηναϊκό με την απόλυση Γιοβάνοβιτς-πρόσληψη Τερίμ, όλο και βρίσκουμε την Τουρκία στην καθημερινότητα των ειδήσεων. Όχι μόνο των πολιτικών ή αθλητικών, αλλά και των βιομηχανικών/αυτοκινητικών. Υπεύθυνη για το τελευταίο η BBS, που περνάει πλέον σε επιχείρηση των γειτόνων.
Ο πιο διάσημος και φημισμένος κατασκευαστής ζαντών πέρασε για άλλη μια φορά δύσκολες στιγμές τον Οκτώβρη, καθώς για τέταρτη φορά στην ιστορία της κατέθεσε αίτηση πτώχευσης. Το ενδεχόμενο λουκέτου ήταν όχι απλά ορατό στον ορίζοντα, αλλά έμοιαζε να πλησιάζει επικίνδυνα προς το εργοστάσιο στο Schiltach. Από εδώ και στο εξής, όμως, οι 270 εργαζόμενοι της BBS μπορούν να ξεφυσήσουν με ανακούφιση, βλέποντας το 2024 να μπαίνει με τις καλύτερες προϋποθέσεις. H ISH Management Services είναι ο νέος ιδιοκτήτης της BBS GmbH, αναλαμβάνοντας την αποπληρωμή όλων των χρεών και την οικονομική διασφάλιση του εργατικού δυναμικού, ανακοινώνοντας παράλληλα σχέδιο επένδυσης εκατομμυρίων ευρώ.
Η ISH Management (με έδρα το Beykoz, κοντά στην Κωνσταντινούπολη) είναι θυγατρική του τουρκικού ομίλου IS Global Teknik Insaat, δραστηριοποιούμενη παράλληλα σε ποικίλους τομείς όπως η γεωργία και τα logistics. Ευχή όλων να πετύχουν οι Τούρκοι και να μη χρειαστεί 5η φορά αίτηση πτώχευσης η BBS. Πρώτη φορά ήταν το 2007, για να ακολουθήσει η δεύτερη μόλις 4 χρόνια αργότερα. Από το 2011 μέχρι το 2019 τα πράγματα πήγαιναν φαινομενικά καλά, αλλά το 2020 αποδείχτηκε πως τα προβλήματα απλά κρυβόντουσαν κάτω από το χαλί. Σε μια χρονιά που κανονικά οι Γερμανοί θα γιόρταζαν τα 50α τους γενέθλια, αναγκάστηκαν να κηρύξουν χρεοκοπία για τρίτη φορά. Μέχρι το ΄21 ήταν σε καθεστώς εποπτείας, όταν και ανέλαβε να τους βγάλει από τη στενωπό το KW Automotive Group. Η επίσης φημισμένη φίρμα αναρτήσεων επένδυσε στη BBS, έκανε ανοίγματα σε αυτοκινητοβιομηχανίες για την αναγωγή της BBS ως προμηθευτή πρώτης τοποθέτησης, αλλά τελικά δεν κατάφερε να αποτρέψει το «καρέ» στα φαλιμέντα.