Με προβλήματα έφυγε το 2022 (βλέπε χαμό στα διοικητικά), με τον ίδιο τρόπο μπήκε το 2023 για την Tesla. Η αμερικανική εταιρία δέχθηκε πρόστιμο 2,2 εκατ. δολαρίων για το «Καλή Χρονιά» από την Κορέα, ως αποτέλεσμα εσφαλμένων ανακοινώσεων αυτονομίας και χρόνων φόρτισης.
Η Επιτροπή Εμπορίου της Νοτίου Κορέας επέβαλε πρόστιμο 2,85 δις γουόν στην αυτοκινητοβιομηχανία του Elon Musk, ως ποινή για μια σειρά από παρατυπίες που αφορούν τεχνικά χαρακτηριστικά αυτονομίας, χρόνων φόρτισης, αλλά και απόδοσης του δικτύου ταχυφορτιστών της. Σύμφωνα με την ανακοίνωση των Κορεατών, η Tesla «φούσκωσε» τους αριθμούς «που αφορούν τα νούμερα αυτονομίας, την εξοικονόμηση χρημάτων σε σχέση με βενζινοκίνητα ανταγωνιστικά οχήματα και την απόδοση των ταχυφορτιστών Supercharger». Με απλά λόγια τα Tesla δεν ταξιδεύουν τόσο μακριά μεταξύ των φορτίσεων, ούτε φορτίζουν τόσο γρήγορα στους Superchargers, ούτε αποσβένουν τόσα λεφτά από τη μη κατανάλωση ορυκτών καυσίμων όσο διαφημίζονται.
Ούτως ή άλλως, η Tesla περνάει πολύ δύσκολες εμπορικές στιγμές στη χώρα των Hyundai και Kia. Νούμερα πωλήσεων για το δεύτερο μισό του ’22 δεν ανακοινώνουν οι Αμερικανοί, όμως στο πρώτο μισό του περασμένου έτους η ζήτηση σημείωνε πτώση 31%. Είναι χαρακτηριστικό πως τον περασμένο Ιούλιο δεν διατέθηκε ούτε ένα Model Y, Model 3, Model X ή Model S στην Κορέα, με την Tesla να επικαλείται προβλήματα στις θαλάσσιες μεταφορές και την παράδοση των οχημάτων στο λιμάνι της Σεούλ. Παρόλα αυτά, το Νοέμβριο πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Elon Musk με τον πρόεδρο της χώρας, Yoon Suk Yeol, όπου συζητήθηκε το ενδεχόμενο δημιουργίας Gigafactory εκεί. Η απόφαση προγραμματιζόταν για το τέλος του προηγούμενου έτους, αλλά ακόμα δεν υπάρχει κάτι.