Η Skoda ζεσταίνει τις μηχανές στο εργοστάσιο του Kvasiny, που θα φιλοξενήσει την παραγωγή του νέου Kodiaq. Μια ετοιμασία ύψους 12 εκατ. ευρώ, όσο κόστισε ο εκσυγχρονισμός και οι αλλαγές στην εν λόγω γραμμή συναρμολόγησης.
Το τσεχικό SUV ήδη κατασκευάζεται εκεί, όμως η δεύτερη γενιά του θα φέρει ριζικές αναβαθμίσεις σε πάτωμα και μηχανικά μέρη, ώστε η προσαρμογή του εξοπλισμού στο Kvasiny ήταν επιτακτική ανάγκη. Ήδη τα πρώτα πιλοτικά αυτοκίνητα προ-παραγωγής είναι έτοιμα, την ώρα που το ντεμπούτο του νέου Kodiaq είναι προγραμματισμένο για τις αρχές φθινοπώρου. Με την έλευση του 2024 θα αρχίσει να βγαίνουν από τις πύλες του εργοστασίου οι πρώτες παραγγελίες, οι οποίες για πρώτη φορά στο μεγάλο SUV της Skoda θα αφορούν και plug-in υβριδική επιλογή.
Το Kodiaq MK2 θα πάρει θέση δίπλα στο Karoq και το σημερινό Superb, που επίσης παράγονται στον ίδιο χώρο. Το επόμενο Superb, που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα την ίδια περίοδο με το Kodiaq, θα μετακομίσει στη Σλοβακία και τη Μπρατισλάβα, παίρνοντας θέση στη γραμμή παραγωγής δίπλα στο νέο VW Passat (με το οποίο και θα μοιράζεται τα περισσότερα μηχανικά μέρη). Αναφορικά με το Kodiaq, σύμφωνα με τα λεγόμενα της Skoda, η παραγωγική δυνατότητα θα μπορεί να φτάσει στα 410 αυτοκίνητα ημερησίως, χάρις στις αλλαγές που έχουν γίνει στη γραμμή παραγωγής. Πέρα από PHEV, το επερχόμενο Kodiaq (και Superb) θα βασίζεται σε μια εξελιγμένη έκδοση της πλατφόρμας MQB, στην οποία πατάει το σημερινό, όντας διαθέσιμο τόσο με κινητήρες βενζίνης όσο και ντίζελ.