Από το 1952 το εργοστάσιο της BMW στο Μόναχο κατασκευάζει αυτοκίνητα. Μέχρι τότε, και από το 1923, συναρμολογούσε κινητήρες αεροσκαφών και μοτοσικλέτες. Εφεξής όμως, μια από τις πιο ιστορικές μονάδες παραγωγής της αυτοκίνησης θα καταπιάνεται μόνο με τον ηλεκτρισμό, κλειδώνοντας στο μπαούλο της ιστορίας το θερμικό παρελθόν του.
Το BMW Group Plant Munich αυτή τη στιγμή είναι το σπίτι των Σειρών 3/4, των M3/M4 και της ηλεκτρικής i4, ωστόσο από το 2027 και μετά μόνο η i4 και οι EV συγγενείς της θα κατασκευάζονται στο ιστορικό εργοστάσιο. Η BMW ανακοίνωσε την επένδυση 650 εκατ. ευρώ στη μονάδα του Μονάχου προκειμένου να την προετοιμάσει για την ηλεκτρική εποχή, στην οποία μόνο EVs θα βγαίνουν από τις πύλες του. Οι Βαυαροί αναμένουν το μερίδιο των ηλεκτρικών επί των συνολικών πωλήσεων να φτάσει το 30%, μέχρι το 2026, ενώ φέτος έφτασαν στο 15% και σημείωσαν δραματική αύξηση 74,4% σε σχέση με το ’22. Απολύτως αναμενόμενα η BMW κάνει χώρο στις εγκαταστάσεις, προκειμένου αφενός να αυξήσουν την παραγωγή της i4 και αφετέρου να ετοιμάσουν το χώρο, για την κατασκευή ενός νέου ηλεκτρικού μεσαίου SUV που θα έρθει το 2026.
Εκεί θα κατασκευάζεται και η επόμενη αμιγώς ηλεκτρική Σειρά 3, που θα βασίζεται στην πλατφόρμα Neue Klasse. Αρχικά τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα θα συναρμολογούνται παράλληλα με τις υπάρχουσες θερμικές BMW στο Μόναχο, όμως από το 2027 και μετά θα επικεντρωθεί στα EVs. H κατασκευή κινητήρων εσωτερικής καύσης μεταφέρεται σταδιακά στη μονάδα του Hams-Hall στο Ηνωμένο Βασίλειο και του Steyr στην Αυστρία, ενώ παράλληλα δημιουργούνται 4 ολοκαίνουργια κτίρια στο Μόναχο, περιλαμβανομένης μιας νέας γραμμής συναρμολόγησης και φανοποιείου.