Το Opel Insignia μας αποχαιρέτησε πέρσι, αλλά περισσότερο λέγοντας «στο επανιδείν» παρά «αντίο». Οι φήμες περί μεταστροφής σε SUV προτιμήσεις οργιάζουν, ωστόσο το γερμανικό μεσαίο θα φιλοξενήσει ακόμα πιο δραστικές αλλαγές στο σκέλος της παραγωγής. Καταρχάς δεν θα είναι γερμανικό, αλλά ιταλικό!
Όπως καταγράφει το Automotive News, επικαλούμενο πληροφορίες από σωματεία εργαζομένων στην Ιταλία, το επόμενο Insignia θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Μέλφι, όπου συναρμολογούνται και τα Jeep Compass/Renegade/Fiat 500X. Η μετακόμιση από το Ρούσελχαϊμ στον ιταλικό νότο κρίνεται επιβεβλημένη, λόγω της διαφορετικής πλατφόρμας πάνω στην οποία θα χτιστεί το Insignia 3ης γενιάς. Πάτωμα που θα δώσει επίσης δυο αδελφά μοντέλα του επερχόμενου Opel, από DS Autobobiles και Lancia. Σύμφωνα με το ANE στην Ιταλία θα κατασκευάζεται επίσης το επόμενο DS 9, ενώ θα λανσαριστεί και η ναυαρχίδα της Lancia. Όσο για τα δυο Jeep και το 500X; Οι ίδιες πληροφορίες αποκαλύπτουν πως θα αποχωρήσουν προς το τέλος του 2024.
Τα μεγάλα νέα συνεχίζονται και στο θέμα του αμαξώματος, όπου για πρώτη φορά μετά την κατάργησή του διαμηνύεται πως το Insignia δεν θα επιστρέψει ως SUV. Εκπρόσωποι των σωματείων κάνουν λόγο για ένα premium liftback, στα πρότυπα του σημερινού DS 9, συνεχίζοντας και εξελίσσοντας το μοτίβο του απελθόντος Insignia. Κατά πάσα πιθανότητα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, μιας και το μέλλον των περισσότερων εταιριών της Stellantis δείχνει αμιγώς EV ορίζοντα.
Η Stellantis θα προβεί σε πολλές αντίστοιχες ενέργειες, προκειμένου να μειώσει το κόστος παραγωγής και να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα όλων των εταιριών της. Αυτή τη στιγμή ο ευρω-αμερικανικός κολοσσός αριθμεί 14 μάρκες (Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram και Vauxhall), με αρκετές να βρίσκονται σε πορεία αναδιάρθρωσης. Συνεπώς είναι αναπόφευκτες οι οικονομίες κλίμακας, προκειμένου να μην απειληθεί η ακεραιότητα κάποιας.