Διαστάσεις «θρίλερ» έχει αποκτήσει το πού τελικά η VW θα χτίσει το νέο της εργοστάσιο, ύστερα από την απόφαση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να αποχωρήσει από την Τουρκία, που ήταν το φαβορί.
Δείτε ακόμη: VW Tiguan Allspace για Extra Large ανέσεις!
Πλέον στο χάρτη της νέας αυτής τεράστιας επένδυσης, έχει μπει και η Ελλάδα. Ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε σχετικά σε συνέντευξη στην ΕΡΤ:
«Η ελληνική κυβέρνηση, ο Πρωθυπουργός, εγώ ως Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων και ο αρμόδιος Υφυπουργός για την εξωστρέφεια, ο κύριος Φραγκογιάννης, έχουμε ήδη δείξει ζωηρό ενδιαφέρον γι αυτό το θέμα». Επίσης, πρόσθεσε ότι «και η Ελλάδα έχει μπει σε αυτή τη διεκδίκηση» και φυσικά όλοι ευχόμαστε να γίνει κάτι τέτοιο πραγματικότητα, αφού τα οφέλη για τη χώρα μας θα είναι πάρα πολλά.
Δείτε ακόμη: VW T-Cross: Το ασφαλέστερο μικρό SUV
Υπολογίζεται ότι το νέο εργοστάσιο της VW θα απασχολεί περίπου 4.000 εργαζομένους, ενώ η επένδυση θα ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ. Παράλληλα θα υπάρξουν πολλαπλά ακόμη οφέλη από τις επιμέρους ενέργειες και διαδικασίες που θα απαιτούνται για να λειτουργήσει το εργοστάσιο.
Ωστόσο, η Ελλάδα έρχεται αντιμέτωπη με σημαντικούς αντιπάλους, όπως είναι η Ρουμανία, Βουλγαρία, Σλοβακία και Σερβία με τα πιο δελεαστικά κίνητρα, τη χαμηλότερη φορολογία και το γενικότερα χαμηλότερο κόστος παραγωγής.
Δείτε ακόμη: VW Tiguan 1.5 TSI 150 PS με όφελος 1.200 ευρώ
Να υπενθυμίσουμε ότι η VW είχε επιλέξει την περιοχή της Μανίσα, 40 χιλιόμετρα βορειοανατολικά της Σμύρνης για την ανέγερση της νέας της μονάδας παραγωγής. Η επένδυση είχε υπολογιστεί στα 1,3 δις ευρώ, με την έναρξη του κύκλου εργασιών να ήταν προγραμματισμένη για το 2022. Όμως, η εισβολή της Τουρκίας στη Συρία και η διεθνής κατακραυγή που προκάλεσε, οδήγησε στην οριστική ακύρωση της συμφωνίας.