Ένας θρύλος των 80’s και των πλαγιολισθήσεων έρχεται ξανά στην επικαιρότητα, μέσα από το πρόγραμμα Heritage Parts της Gazoo Racing. Το Toyota Corolla AE86 αποκτά ολοκαίνουργια ανταλλακτικά και είναι έτοιμο να ζήσει τη δεύτερη νιότη του.
Τα Corolla Levin και Sprinter Trueno, από σήμερα κιόλας, αποκτούν «ολόφρεσκιες» δαγκάνες για τα πίσω δισκόφρενα και ακρόμπαρα. Από 1η Δεκεμβρίου ο κατάλογος των ανταλλακτικών θα διευρυνθεί, περιλαμβάνοντας και άξονες μετάδοσης. Η Toyota εφιστά την προσοχή στο καταναλωτικό κοινό να βιαστεί, καθώς η προσφορά των εν λόγω εξαρτημάτων θα είναι για περιορισμένο χρονικό διάστημα και κατόπιν ειδικής συνεργασίας με τους προμηθευτές.
Οι Ιάπωνες δεν αποσαφηνίζουν αν στο μέλλον θα προστεθούν και άλλα εξαρτήματα, όμως δεδομένης της δημοτικότητας του AE86 -ειδικά στα εγχώρια δρώμενα- δεν αποκλείεται η Toyota να επεκτείνει το πρόγραμμα για αυτό. Στις Supra A70 και A80 η γκάμα είναι αρκετά μεγάλη, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων στροφαλοφόρους, εμπρός φωτιστικά σώματα, χειρολαβές και σερβό φρένων.
Να θυμίσουμε πως το AE86 έχει κάτω από το καπό τον 16βάλβιδο ατμοσφαιρικό 1.600άρη 4A-GEU, με διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής, στέλνοντας στους πίσω τροχούς 125 ίππους στις 6.600 σ.α.λ. και 145 Nm στις 5.200 σ.α.λ.. Ο συνδυασμός της ισχύος με το σφιχτά κλιμακωμένο 5άρι και το χαμηλό βάρος των 970 κιλών, προσέδιδε επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. και τελική 196 χλμ./ώρα. Εκεί που επί σχεδόν 40 χρόνια (1984-1987 στην παραγωγή, ακόμα ενεργό σε δρόμους και πίστες) μεγαλουργεί, βέβαια, είναι οι στροφές. Και ιδίως, όταν αυτές ολοκληρώνονται με πρωτοβουλίες του πίσω άξονα.