Μπορεί η Hyundai με την Kia να αποτελούν τα συνώνυμα του όρου «κορεατικό αυτοκίνητο», ωστόσο άλλη είναι η πρώτη και πιο παλιά αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας. Η SsangYong ξεκίνησε τις δραστηριότητές το μακρινό 1954, άλλο που ξεκίνησε να γίνεται σχετικά γνωστή στα τέλη του 80. Στην Ευρώπη τη μάθαμε λίγο αργότερα, στα μέσα της δεκαετίας του 90, όταν άρχισαν να κυκλοφορούν στους δρόμους και τα βουνά της Γηραιάς Ηπείρου τα Musso και Korando 1ης γενιάς.
Έκτοτε η ιστορική φίρμα από την Κορέα πέρασε πολλές δυσκολίες, άλλαξε 4 φορές ιδιοκτήτη, μεταμόρφωσε το χαρακτήρα των μοντέλων της (το Musso πλέον είναι pick up, το Korando B-SUV) και συνεχίζει να βρίσκεται κοντά μας, παρά τα αντιθέτως ορμώμενα προγνωστικά. Προκειμένου να μείνει μακριά από το λουκέτο όμως, απαιτείται μια ακόμα ριζική αλλαγή: αυτή του ονόματος. Το KG Group, που αποτελεί το τρέχον ιδιοκτησιακό καθεστώς της SsangYong, ανακοίνωσε πως η ονομασία θα αλλάξει σε «KG Mobility». Μια αλλαγή που κρίθηκε επιτακτική από τον πρόεδρο του ομίλου KG, Kwak Jea, λόγω της δυσμενής εντύπωσης που αφήνει το όνομα «SsangYong»: «H ονομασία SsangYong Motor φέρνει πολλές ευχάριστες αναμνήσεις, αλλά και πολλές επίπονες». Με άλλα λόγια, οι Κορεάτες αποσκοπούν σε πλήρη αναδιάρθρωση του image της εταιρίας.
«Από εδώ και στο εξής, όλα τα αυτοκίνητα της SsangYong θα κυκλοφορούν στον κόσμο υπό την αιγίδα της KG. Ακόμα και με την αλλαγή ονόματος όμως, η ιστορία της SsangYong Motor και η αντιμετώπιση της αυτοκινητοβιομηχανίας θα μείνουν αμετάβλητες». Παρόλα αυτά, η KG Mobility δεν υφίσταται ακόμα. Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να εγκριθεί η αλλαγή από τους μετόχους – κάτι που σύμφωνα με την Korea Herald, θεωρείται τετελεσμένο γεγονός. Επίσης σύμφωνα με την κορεατική εφημερίδα, μόνο αμετάβλητη δεν θα είναι η κατάσταση για τη SsangYong. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η εταιρία είναι πολύ πιθανό να μετατραπεί από κατασκευαστής σε επιχείρηση κινητικότητας, στο στυλ των Lyft και Uber.