Η Renault δουλεύει από το 2022 σε συνεργασία με τη Google, προκειμένου να δημιουργήσουν μια νέα μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα πάει κόντρα στην Tesla. Η Ampere, όπως ονομάζεται, έκανε την πρώτη της εμφάνιση πέρσι και για φέτος, το οργανόγραμμα περιλάμβανε μέχρι την έκδοση αρχικής δημόσιας προσφοράς (IPO). Οι Γάλλοι, ωστόσο, αποφάσισαν να κάνουν πίσω, λόγω της κάμψης στις πωλήσεις των EV παγκοσμίως.
Σύμφωνα με τον CEO του Renault Group, Luca de Meo: «Οι τρέχουσες συνθήκες της αγοράς δεν πληρούν τις βέλτιστες προϋποθέσεις για χωριστό IPO της Ampere, όσον αφορά την εξυπηρέτηση των συμφερόντων για το Renault Group, τους μετόχους και την ίδια, την Ampere». Παρά το «στοπ» στη δημόσια προσφορά όμως, το πλάνο και η στρατηγική της Ampere συνεχίζει κανονικά. Μέρος αυτής είναι η μείωση του κόστους παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων κατά 40%, την εξέλιξη λογισμικού και τεχνολογίας AI, καθώς και το λανσάρισμα 6 νέων μοντέλων. Τα 4 εξ αυτών θα παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη γκάμα των Γάλλων, περιλαμβάνοντας τα νέα 4, 5, Twingo και Scenic.
O de Meo επίσης συμπλήρωσε: «Δημιουργώντας μια εταιρία 100% εστιασμένη στα ηλεκτρικά και την ανάπτυξη software, δημιουργήσαμε σε χρόνο ρεκόρ μια ευέλικτη και ανταγωνιστική οντότητα. Έχουμε τη νοοτροπία start-up που μας επιτρέπει να καινοτομούμε συνεχώς – και αυτό ακριβώς θα κάνει την Ampere επιτυχημένη σε αυτό το νέο περιβάλλον, που βρίθει προκλήσεων και ανταγωνισμού». Ο Ιταλός επικεφαλής του Renault Group ξεκαθάρισε παράλληλα πως η παροχή κονδυλίων προς την Ampere συνεχίζει κανονικά, ενώ υπογράμμισε πως παρά το «φρένο» στις παγκόσμιες πωλήσεις των ηλεκτρικών, οι εμπορικές επιδόσεις των EV από το Boulogne-Billancourt είναι καλύτερες από τις προβλεπόμενες.