Η ζήτηση που παρουσιάζει η πρώτη ηλεκτρική Porsche της Ιστορίας είναι τέτοια, ώστε το Τσουφενχάουζεν ζήτησε βοήθεια από το Ίνγκολσταντ για να τα φέρει βόλτα!
Διαβάστε επίσης: Δεν προλαβαίνει τη ζήτηση για το Polo GTI η VW
Σύμφωνα με το Automobilwoche, στο οποίο μίλησε εκπρόσωπος της Audi, οι «Τέσσερις Κύκλοι» δανείζουν μηχανικούς στην Porsche, προκειμένου να ανταπεξέλθει στις αυξημένες ανάγκες παραγωγής της Taycan. Συνολικά 400 εργαζόμενοι από τη μονάδα του Νέκαρσουλμ θα μετατεθούν στο Τσουφενχάουζεν, με τους πρώτους να έχουν ήδη μετακομίσει από τον Ιούνιο και τους υπόλοιπους να ακολουθούν τους προσεχείς μήνες. Η αρχική πρόβλεψη των Γερμανών ήταν για 20.000 μονάδες ετησίως, όμως η ζήτηση αποδείχθηκε τόσο μεγάλη ώστε χρειάστηκε να την αναθεωρήσουν στο διπλάσιο (40.000)!
Δείτε ακόμα: «Τραπέζι» η Porsche Taycan στον τάρανδο (+video)
Μάλιστα, η Taycan πουλάει τόσο χωρίς καν να έχει παρουσιαστεί επίσημα η crossover εκδοχή, Cross Tourismo. Η περιπετειώδης Taycan αρχικά ήταν προγραμματισμένη για ντεμπούτο φέτος. Τελικά, θα καθυστερήσει μέχρι τα μέσα του 2021 – εν πολλοίς και λόγω της «τρελής» εμπορικής επιτυχίας των 4S, Turbo και Turbo S. Να θυμίσουμε πως η ηλεκτρική Porsche παίρνει κίνηση από δυο ηλεκτροκινητήρες, απόδοσης από 530 μέχρι 761 ίππους και αυτονομία από 407 έως 463 χλμ.
Διαβάστε επίσης: Ποια τεχνολογία της Porsche είχε το VW Corrado;