Εδώ και περίπου 20 χρόνια, για διάδοχο του RX-7 ακούμε και διάδοχο δεν βλέπουμε. Στο λανσάρισμα του RX-8 η Mazda είχε ξεκαθαρίσει πως δεν επρόκειτο για αντικαταστάτη του FD, αλλά για διαφορετική παρουσία. Το τελευταίο «ΡοΧι» αποσύρθηκε το 2012 και έκτοτε, κατά καιρούς αναζωπυρώνεται η φημολογία για RX-9 ή σχετικό μοντέλο.
Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα έχει χάσει ένα Mazda RX-8 13 ετών;
Μέχρι -κι αν ποτέ- να γίνει πραγματικότητα το όνειρο των «Wankelόφιλων», οι Ιάπωνες παρουσιάζουν κάτι χειροπιαστό και έντονα νοσταλγικό: ολοκαίνουργια ανταλλακτικά για τα RX-7 FC και FD! Όπως πολλές εταιρίες, έτσι και η φίρμα από τη Χιροσίμα διαθέτει ειδικό πρόγραμμα συντήρησης παλιών μοντέλων (Restoration Parts η ονομασία του), που επικεντρώνεται στην προμήθεια δυσεύρετων και -κυρίως- γνήσιων ανταλλακτικών. Για το MX-5 NA, διαθέτει πάνω από 1.000 διαφορετικούς κωδικούς. Προς το παρόν, η 2η και 3η γενιά του RX-7 θα πρέπει να αρκεστούν συνδυαστικά σε 91 (30 για το FC3S και 61 για το FD3S).
Τα περισσότερα εξ αυτών αφορούν βίδες, ροδέλες, σωληνώσεις και τσιμούχες που, σύμφωνα με τη Mazda, είναι αυτά που φθείρονται συχνότερα και βρίσκονται πιο δύσκολα. Στη συνέχεια θα προστεθούν και άλλα -όπως τα χαρακτηριστικά pop-up φωτιστικά σώματα οι ζάντες αλουμινίου και μηχανικά μέρη- με στόχο η γκάμα των RX-7 να φτάσει αυτή του Miata. Ό,τι καλύτερο για να γεμίσει το κενό της αναμονής, έως ότου παρθεί επιτέλους η απόφαση για «πράσινο φως» στην παραγωγή του RX-9!
Διαβάστε επίσης: Έρχεται Mazda RX-9 με 400 ίππους
Ιστορίας ένεκεν, θυμίζουμε πως το FC3S διατίθετο σε ατμοσφαιρική και τούρμπο έκδοση, αλλά και κάμπριο, με τον 1.300άρη Wankel στα 150-162 και 181-203 άλογα αντίστοιχα. Το FD3S αντίθετα ήταν αποκλειστικά κουπέ και υπερτροφοδοτούμενο -διπλά κιόλας- αρχικά με 241 ίππους, ενώ σε κάποιες εκδόσεις (Type RZ και Bathurst για παράδειγμα) έφτανε στο ανώτατο όριο ισχύος της ιαπωνικής νομοθεσίας (280 ίπποι).
Δείτε ακόμα: Η Toyota ξαναβγάζει ανταλλακτικά για τις παλιές Supra!