Ίσως το πιο χαρακτηριστικό δείγμα της -ηλεκτρικής- αλλαγής σελίδας στην αυτοκίνηση, είναι η πλήρης μεταστροφή της Lotus σε αυτή. Η θρυλική βρετανική εταιρία έχει ανακοινώσει πως οι βενζινοκινητήρες τελειώνουν από τη γκάμα της, για χάρη της πρίζας. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως αν θέλει κάποιος, δεν μπορεί να συνεχίσει την κληρονομιά της.
Παρόλο που η Elise δεν χωράει στα μελλοντικά πλάνα του Hethel, τουλάχιστον με την ανόθευτη μορφή που την αγαπήσαμε, αν κάποιος άλλος κατασκευαστής προτίθεται να επενδύσει πάνω της, οι Άγγλοι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να παραχωρήσουν την πλατφόρμα, τα σχέδια και τα πνευματικά δικαιώματα. Εννοείται, με το αζημίωτο. Αυτό, μέσες-άκρες, υποστήριξε ο επικεφαλής της Lotus, Matt Windle, στο Automotive News: «Αν βρεθεί το κατάλληλο project και ο κατάλληλος συνεργάτης, γιατί όχι; Η Elise είναι ένα υπέροχο αυτοκίνητο».
Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρία του Colin Chapman θα κάνει κάτι τέτοιο, καθώς εδώ και 48 χρόνια η Caterham κατασκευάζει το Seven. Η ίδια είναι και η επικρατέστερη να αναλάβει τη συνέχιση της Elise, με την προϋπόθεση ότι η ιαπωνική VT Holdings στην οποία ανήκει, θα διαθέσει τα ανάλογα κονδύλια ώστε να μην τερματιστεί η 25ετής πορεία του κεντρομήχανου sportscar, που έγινε συνώνυμο της ακρίβειας στην οδική συμπεριφορά.