Ο ερχομός της Giulia σήμανε πανηγυρισμούς στις τάξεις των Alfisti, αλλά και όλων των εραστών της αυτοκίνησης, όχι μόνο για την αναβίωση ενός θρυλικού ονόματος, αλλά και για την επαναφορά των πισωκίνητων Alfa Romeo. Ό,τι χαρήκαμε, χαρήκαμε όμως.
Σύμφωνα με τον νέο CEO της μιλανέζικης φίρμας, Jean-Philippe Imparato, η Alfa εγκαταλείπει την πολυδιαφημισμένη -αλλά και πανάκριβη- πλατφόρμα Giorgio, για χάρη της νέας STLA-Large του ομίλου Stellantis. «Εργαζόμαστε πάνω στην πλατφόρμα Large και πλέον δεν θα χρησιμοποιούμε την Giorgio» είπε λιτά και κοφτά ο Imparato σε Ιταλούς δημοσιογράφους, σύμφωνα με το Forbes. «Πρέπει να εκμεταλλευτούμε τις τάσεις της εποχής και να δημιουργήσουμε μια ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτρικών, πάντα με τη μοναδική πινελιά της Alfa Romeo» συμπλήρωσε ο Γάλλος.
Το πάτωμα Giorgio λανσαρίστηκε το 2014 και σηματοδότησε το μεγάλο comeback της Alfa, στοχεύοντας απευθείας στο premium γερμανικό λόμπι. Τα αρχικά πλάνα ήθελαν τουλάχιστον 15 μοντέλα να βασίζονται πάνω του, από το σύνολο της FCA (Jeep, Maserati, Alfa Romeo, Dodge, Chrysler). Μια επταετία αργότερα, τα μόνα αυτοκίνητα που τη χρησιμοποιούν είναι το δίδυμο Giulia-Stelvio, το νέο Jeep Grand Cherokee L (και η έκδοση με το κανονικό μεταξόνιο, που έρχεται) και η επίσης επερχόμενη Maserati Grecale, ένα SUV κάτω από τη Levante. Οι Ιταλοί δεν ανακοίνωσαν ποτέ πόσα χρήματα επένδυσαν ακριβώς στην Giorgio, όμως το 2019 προχώρησαν σε διαγραφή 800 εκατ. ευρώ κονδυλίων που προορίζονταν για αυτή. Κάτι που σημαίνει πως το συνολικό κόστος εξέλιξης, δεν αποκλείεται να ήταν πολύ πάνω από 1 δις εύρω.
Ο Imparato έβαλε επίσης «χέρι» και στην παρουσίαση της Tonale, την οποία καθυστερεί λόγω μη ικανοποιητικής απόδοσης του plug-in υβριδικού συστήματος. Σύμφωνα με το Autonews, η Alfa Romeo ετοιμάζει και δεύτερο SUV, μικρότερο της Tonale, που θα κατασκευάζεται στην Πολωνία και θα ονομάζεται «Brennero». Το μόνο σίγουρο είναι πως οι Γάλλοι έχουν πάρει πολύ ζεστά την υπόθεση Μιλάνο…