Όταν λανσαρίστηκε η Mustang Mach-E υπήρχαν αρκετοί επικριτές, που έψεξαν τη Ford για την τοποθέτηση του ιστορικού ονόματος και λογότυπου σε ένα ηλεκτρικό crossover. Δυο χρόνια μετά το ντεμπούτο της, η EV ‘Stang δικαιώνει απόλυτα το «Μπλε Οβάλ» με τις εμπορικές της επιδόσεις.
Η παραγωγή της Mach-E έφτασε αισίως τις 150.000 μονάδες, πριν καν ολοκληρωθούν 2 χρόνια καριέρας και έχοντας προηγηθεί ένα από τα χειρότερα έτη στην ιστορία της ανθρωπότητας, μέσα στο οποίο έκανε πρεμιέρα. Η ηλεκτρική Mustang δεν είχε μόνο να αντιμετωπίσει το σκεπτικισμό της αγοράς το 2020, αλλά και τη «λαίλαπα» του κορωνοϊού. Παρόλα αυτά, ήδη 150.000 κομμάτια έχουν βρει το δρόμο προς κάποιον αγοραστή, σε 37 χώρες του πλανήτη. Η διαθεσιμότητα σημείωσε μεγάλη πρόοδο από το 2021 και τούδε, ανεβαίνοντας από τις 22 χώρες που κυκλοφορούσε αρχικά το μοντέλο.
Μερικές από τις τελευταίες προσθήκες στο εμπορικό πορτφόλιο της Mustang Mach-E είναι οι Αργεντινή, Βραζιλία και Νέα Ζηλανδία, στα πλαίσια του στόχου για παραγωγή 600.000 ηλεκτρικών Ford ετησίως μέχρι το 2023. Έως το 2026 ο στόχος είναι ακόμα υψηλότερος, με το ζητούμενο να αφορά πάνω από 2 εκατομμύρια EVs κάθε χρόνο! Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των αριθμών παραγωγής θα παίξει το εργοστάσιο στο Κουαουτιτλάν, στο Μεξικό, όπου συναρμολογήθηκε και υπ’ αριθμόν 150.000 Mustang Mach-E.
«Όταν βάλαμε το πόνυ σε αυτή τη Mustang, ξέραμε ότι θα είχαμε σκεπτικιστές. Αυτό που δεν ξέραμε τότε ήταν πόσο δημοφιλές θα γινόταν αυτό το μοντέλο. Μου αρέσει να βλέπω Mustang Mach-E στο δρόμο και να μιλάω με πελάτες – και βλέπω όλο και περισσότερα από αυτά», σχολίασε ο Darren Palmer, αντιπρόεδρος στο τμήμα Ford Model e (τμήμα ηλεκτροκίνησης).