Δεν σταματάει να πουλάει Urus η Lamborghini, οδεύοντας ολοταχώς για νέο ρεκόρ πωλήσεων φέτος. Το ιταλικό υπερ-SUV έχει τέτοια πέραση δε, ώστε η ολόκληρη η παραγωγή της σημερινής γενιάς, με τον V8 χωρίς υβριδική υποβοήθηση, ξεπούλησε!
Η Urus 2ης γενιάς θα παρουσιαστεί στο τέλος του 2024 ή στις αρχές του 2025, δίνοντας στην τρέχουσα ενάμιση χρόνο καριέρας ακόμα. Ονειρεμένης καριέρας, για την ακρίβεια, γεμάτη αλλεπάλληλες ιστορικές εμπορικές επιδόσεις. Η τελευταία είναι και σημειολογικής σημασίας, καθώς όσοι θέλουν ένα από τα ταχύτερα SUV όλων των εποχών δίχως συνδρομή ηλεκτροκινητήρα, πλέον δεν μπορούν να το αποκτήσουν! Οι παραγγελίες έκλεισαν για την Urus, συνεπώς από εδώ και στο εξής μόνο στις αγγελίες μεταχειρισμένων όσοι θέλουν τον 4.0 V8 twinturbo στην αγνή του μορφή. Διαφορετικά, υπομονή μέχρι το 2025 και την plug-in υβριδική επόμενη γενιά. To ίδιο συνέβη νωρίτερα στη χρονιά με την Huracan, η οποία αποχαιρετά τον ατμοσφαιρικό V10 και επίσης θα αποκτήσει υβριδική διάδοχο.
H Urus MK2 σίγουρα θα διαθέτει υβριδική υποβοήθηση από τη βασική έκδοση, πιθανότατα μέσω συστήματος 48 Volt στον 4.0 V8 twinturbo. Τα μεγάλα νέα, ωστόσο, αφορούν τα ανώτερα κλιμάκια της γκάμας, που θα αναλάβει η κορυφαία και plug-in υβριδική εκδοχή. Το κινητήριο σύνολο πρακτικά είναι έτοιμο, μέσω της όμορης Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid. Εκεί το υβριδικό σύνολο αποτελείται από τον 4.0λιτρο V8 twinturbo, στα 550 άλογα και τα 750 Nm ροπής, και από ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 136 ίππων και 400 Nm ροπής, τοποθετημένο ανάμεσα στον V8 και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο . Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 680 ίππους στις 5.750-6.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 900 Nm στις 1.500-5.000 σ.α.λ., όμως για τα δεδομένα της Urus η ισχύς φημολογείται ότι θα ξεπεράσει τα 800 άλογα και 1.000 Nm!