Οι επιλογές που υπάρχουν στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι άπειρες. Από μίνι και φθηνά αμάξια, έως μεγάλα και πολυτελείας, ανάλογα πάντα τις ανάγκες και τα γούστα τους. Όσοι πάλι θέλουν ένα οικονομικό στην αγορά και σε κατανάλωση μικρό μοντέλο λίγων ετών, δεν έχουν παρά να κοιτάξουν προς τα supermini προηγούμενης γενιάς με ντίζελ μηχανικά σύνολα. Όπως είναι τα παρακάτω αυτοκίνητα που σας παρουσιάζουμε και πωλούνται κατά μέσο όρο κοντά στις 9.000 ευρώ (+/- 1.000 ευρώ) και έχουν ταξινομηθεί μεταξύ 2015-2017.
Citroen C3 1.6 BlueHDi 75 PS
Το δεύτερης γενιάς Citroen C3 συνεχίζει να προσελκύει όσους θέλουν ένα μικρό diesel αυτοκίνητο σε πολύ χαμηλή τιμή και πολύ οικονομικό σε κατανάλωση. Το 1.6 λτ. μηχανικό σύνολο των 75 ίππων με την μπόλικη ροπή των 233 Nm είναι επαρκέστατο για τις αστικές μετακινήσεις, όπως και για ταξίδια. Η άνεση είναι παραδοσιακά το κυρίαρχο χαρακτηριστικό στο δρόμο, όπου οι μαλακές αναρτήσεις του είναι αποτελεσματικές στους γεμάτους λακκούβες δρόμους. Το εσωτερικό του παλαιότερου C3 εμφανίζει νεανικό σχεδιασμό ικανοποιητική ποιότητα. Από πλευράς χώρων επιβατών δεν ξεπερνά το μέσο όρο της κατηγορίας, όπως ισχύει και για το πορτ μπαγκάζ των 300 λίτρων.
Κινητήρας | |
Κυβισμός: | 1.560 κ.εκ. |
Ισχύς: | 75 PS/3.500 σ.α.λ. |
Ροπή: | 233 Nm/1.750 σ.α.λ. |
0-100 χλμ./ώρα: | 12,9 δλ. |
Τελική ταχύτητα: | 171 χλμ./ώρα |
Κατανάλωση:* | 3,3 λτ./100 χλμ. |
CO2: | 90 γρ./χλμ. |
*Εργοστασιακή |
Ford Fiesta 1.5 TDCi 95 PS
Το προγενέστερο Fiesta 1.5 TDCi αποτελεί μια αξιόλογη πρόταση αγοράς στα μεταχειρισμένα supermini. Ο πετρελαιοκινητήρας των 95 ίππων και 215 Nm ροπής κινεί με άνεση το μικρό αμάξωμα, συγκρατώντας παράλληλα πολύ χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου. Το εσωτερικό του 6ης γενιάς Fiesta παρουσιάζει ευχάριστο ντιζάιν, συνδυασμένο με πολύ καλή ποιότητα υλικών. Οι χώροι της καμπίνας θα βολέψουν τέσσερις ενήλικες επιβάτες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ των 290 λίτρων απλά επαρκεί. Στο δρόμο διακρίνεται αμέσως για την ευχάριστη αίσθηση, όπως και για την ασφαλή οδική του συμπεριφορά.
Κινητήρας | |
Κυβισμός: | 1.498 κ.εκ. |
Ισχύς: | 95 PS/3.750 σ.α.λ. |
Ροπή: | 215 Nm/1.750 σ.α.λ. |
0-100 χλμ./ώρα: | 10,9 δλ. |
Τελική ταχύτητα: | 181 χλμ./ώρα |
Κατανάλωση:* | 3,6 λτ./100 χλμ. |
CO2: | 94 γρ./χλμ. |
*Εργοστασιακή |
Hyundai i20 1.1 CRDI 75 PS
Το δεύτερης γενιάς Hyundai i20 με τον 1.1 λτ. πετρελαιοκινητήρα είναι ένα οικονομικό και εξυπηρετικό αυτοκίνητο αστικού προσανατολισμού. Το εσωτερικό του διαθέτει πολύ καλή εργονομία και στιβαρή κατασκευή, συν του ότι εξασφαλίζει αρκετούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές (326 λτ.). Στο δρόμο εμφανίζεται ισορροπημένο και οι ορθά ρυθμισμένες αναρτήσεις του δεν αφήνουν το αμάξωμα να «πλέει» ή να παίρνει μεγάλες κλίσεις στις στροφές. Σχετικά με τον 1.1 CRDi κινητήρα παρουσιάζει καλή ελαστικότητα τράβηγμα στους αστικούς ρυθμούς κατά τις επιταχύνσεις εν κινήσει και μόνο σε πιο γρήγορες ταχύτητες κάνει αισθητή τη χαμηλή του ισχύ.
Κινητήρας | |
Κυβισμός: | 1.120 κ.εκ. |
Ισχύς: | 75 PS/4.000 σ.α.λ. |
Ροπή: | 170 Nm/1.750 σ.α.λ. |
0-100 χλμ./ώρα: | 16,0 δλ. |
Τελική ταχύτητα: | 159 χλμ./ώρα |
Κατανάλωση:* | 3,7 λτ./100 χλμ. |
CO2: | 97 γρ./χλμ. |
*Εργοστασιακή |
Opel Corsa 1.3 CDTI 95 PS
Το πολύ δημοφιλές προγενέστερο ντίζελ Opel Corsa με τον αποδοτικό 1.300άρη των 95 ίππων εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση, ενώ παρέχει σβέλτους ρυθμούς επιταχύνσεων από στάση και εν κινήσει. Στο δρόμο αποπνέει στιβαρότητα και παρουσιάζεται ασφαλές σε κάθε διαδρομή, ικανοποιώντας το μέσο οδηγό Παράλληλα οι αναρτήσεις του προσφέρουν καλά επίπεδα ανέσεων. Στο εσωτερικό του Corsa το πρώτο στοιχείο που κεντρίζει το ενδιαφέρον είναι η προσεγμένη ποιότητα, λόγω και της χρήσης μαλακού υλικού στο ταμπλό. Επίσης, στην καμπίνα του μικρού Opel θα χωρέσουν τέσσερα ενήλικα άτομα δίχως περιορισμούς, ενώ έχουν στη διάθεσή τους 285 λίτρα για τις αποσκευές.
Κινητήρας | |
Κυβισμός: | 1.248 κ.εκ. |
Ισχύς: | 95 PS/3.750 σ.α.λ. |
Ροπή: | 190 Nm/1.500 σ.α.λ. |
0-100 χλμ./ώρα: | 11,9 δλ. |
Τελική ταχύτητα: | 182 χλμ./ώρα |
Κατανάλωση:* | 3,3 λτ./100 χλμ. |
CO2: | 87 γρ./χλμ. |
*Εργοστασιακή |
Peugeot 208 1.6 BlueHDi 75 PS
Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις μικρού ντίζελ λίγων σχετικά ετών και σε βατή τιμή, είναι το προηγούμενης γενιάς Peugeot 208 με τον 1.600άρη ντίζελ 75 ίππων. Το μηχανικό αυτό σύνολο είναι οικονομικό σε κατανάλωση και ικανοποιεί με τις επιδόσεις του. Το νεανικό στιλ του 208 ενισχύει το μινιμάλ αισθητικής εσωτερικό του με την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής των 7 ιντσών (εκτός της αρχικής έκδοσης Access). Από πλευράς χώρων το 208 είναι σε θέση να φιλοξενήσει τέσσερα άτομα με απλά καλές ανέσεις, ενώ στο μέσο όρο -για τα τότε δεδομένα- ήταν το πορτ μπαγκάζ των 285 λίτρων. Στα πολύ σημαντικά του πλεονεκτήματα ανήκει η και ο ευχάριστος οδηγικός του χαρακτήρας.
Κινητήρας | |
Κυβισμός: | 1.560 κ.εκ. |
Ισχύς: | 75 PS/3.500 σ.α.λ. |
Ροπή: | 230 Nm/1.750 σ.α.λ. |
0-100 χλμ./ώρα: | 13,3 δλ. |
Τελική ταχύτητα: | 171 χλμ./ώρα |
Κατανάλωση:* | 3,5 λτ./100 χλμ. |
CO2: | 90 γρ./χλμ. |
*Εργοστασιακή |
Renault Clio 1.5 dCi 90 PS
Από τους καλύτερους σε απόδοση, χαρακτηριστικά λειτουργίας και κατανάλωση, είναι ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 dCi 90 PS που εφοδιάζονταν το παλαιότερο Renault Clio. Το ραφιναρισμένο σε λειτουργία μηχανικό αυτό σύνολο εκτός από οικονομία στις μετακινήσεις παρέχει ζωηρές επιδόσεις, χάρη και στην ελαστικότητά του από τις χαμηλές στροφές και την προθυμία που επιδεικνύει στις εντολές του οδηγού. Τη νεανική εικόνα του Clio ενισχύει και το μοντέρνο εσωτερικό του με την προσεγμένη ποιότητα, ειδικά στις πιο ακριβές εκδόσεις με το μαλακό πλαστικό στο ταμπλό. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δώσει η Renault και στην οδική συμπεριφορά του μικρού της μοντέλου. Τέλος, οι χώροι είναι αρκετά ικανοποιητικοί τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (300 λτ.).
Κινητήρας | |
Κυβισμός: | 1.461 κ.εκ. |
Ισχύς: | 90 PS/4.000 σ.α.λ. |
Ροπή: | 220 Nm/1.750 σ.α.λ. |
0-100 χλμ./ώρα: | 11,7 δλ. |
Τελική ταχύτητα: | 178 χλμ./ώρα |
Κατανάλωση:* | 3,5 λτ./100 χλμ. |
CO2: | 90 γρ./χλμ. |
*Εργοστασιακή |