Το Volkswagen Polo αποτελεί χρόνια τώρα ένα από τα δημοφιλέστερα μικρά αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Το νέο Polo είναι μεταξύ των κορυφαίων supermini με τεχνολογίες και ποιότητα ανωτέρου επιπέδου, ενώ προσφέρεται με τους κινητήρες βενζίνης 1.0 TSI 95 PS (από 21.700 ευρώ), 1.0 TSI 110 PS DSG (από 27.200 ευρώ) και το φυσικού αερίου 1.0 TGI 90 PS (από 22.900 ευρώ). Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το Polo GTI 2.0 TSI 207 PS DSG (από 36.600 ευρώ).
Όπως ισχύει για τα περισσότερα μικρά αυτοκίνητα, έτσι και το Polo κοστίζει όσο είχαν προ διετίας μικρομεσαία μοντέλα. Αυτό σημαίνει ότι όποιος θέλει Polo στα μισά και πιο κάτω χρήματα θα κοιτάξει προς τα μεταχειρισμένα προηγούμενης γενιάς. Μοντέλα του 2014-2016 με τον 1.4 TDI κινητήρα υπάρχουν πολλά σε αγγελίες και σε τιμές που κυμαίνονται μεταξύ 8.000-10.000 ευρώ. Όσο πωλούνται μίνι μοντέλα με μικρότερους χώρους, χαμηλότερη ποιότητα και λιγότερο δυνατά 1.000άρια μοτέρ βενζίνης.
Ο 3κύλινδρος 1.4 TDI ήταν διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος με 75 και 90 ίππους. Ο βασικός των 75 ίππων ήταν με διαφορά καλύτερος από τον 1.2 TDI 75 PS που αντικατέστησε, λόγω και της υψηλότερης ροπής των 210 Nm στις 1.800 σ.α.λ. (έναντι 180 Nm στις 2.100 σ.α.λ.). Παρά τους 3 κυλίνδρους, οι κραδασμοί και ο θόρυβος ήταν περιορισμένοι, ενώ εξασφάλιζε σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 12,9 δλ., 80-120 χλμ./ώρα με 4η/5η σε 12,0/15,5 δλ.). Ο 1.4 TDI με τους 90 ίππους και τη ροπή των 230 Nm στις 1.500 σ.α.λ. ήταν εμφανώς πιο δυνατός, παρέχοντας πιο γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ., 80-120 χλμ./ώρα με 4η/5η σε 9,5/13,0 δλ.). Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται για τους δύο ντίζελ μεταξύ 5,0-5,5 λτ./100 χλμ.
Όπως και το υπάρχον Polo, έτσι και το προγενέστερο έδινε την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου στο δρόμο. Το στιβαρό πλαίσιο και οι ορθά ρυθμισμένες αναρτήσεις συνδύαζαν με κατάλληλο τρόπο στο δρόμο την άνεση με την σταθερότητα. Παρά τον αστικό προσανατολισμό του, το Polo 1.4 TDI ταξιδεύει ξεκούραστα και με ασφάλεια ανεξαρτήτως ταχύτητας κίνησης. Στο ανανεωμένο Polo είχε τοποθετηθεί νέο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, που προσέφερε αισθητά καλύτερη πληροφόρηση και βάρος.
Στο εσωτερικό του VW Polo 5ης γενιάς facelift (2014) οι αλλαγές που είχαν γίνει αφορούσαν στο νέο τιμόνι, τις αλλαγμένες επενδύσεις και στον ανασχεδιασμό της κεντρική κονσόλας. Από πλευράς ποιότητας, το 1.4 TDI 75 PS ήταν πιο «λιτό» με το σκληρό πλαστικό που ήταν κατασκευασμένο το ταμπλό, έναντι του μαλακού που διέθεταν τα «95άρια». Σε κάθε περίπτωση στα θετικά στοιχεία ανήκαν η πολύ καλή εργονομία και θέση οδήγησης, όπως και οι ικανοποιητικοί χώροι για επιβάτες και αποσκευές (280 λίτρα) για τα τότε δεδομένα.