Πολλά Mitsubishi ASX από 8.000 ευρώ

  • Mitsubishi-ASX
  • Δοκιμή Mitsubishi ASX ντίζελ 1.8 DiD 150 PS 4×4
  • Mitsubishi-ASX-MY18 (1)
  • Mitsubishi-ASX-MY18 (4)
  • Mitsubishi-ASX-MY18 (7A)
  • Δοκιμή Mitsubishi ASX ντίζελ 1.8 DiD 150 PS 4×4
  • Mitsubishi-ASX-MY18 (14)
  • Mitsubishi-ASX-MY18 (9)
  • Δοκιμή Mitsubishi ASX ντίζελ 1.8 DiD 150 PS 4×4
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/03/Mitsubishi-ASX.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2014/12d1a7b437aab96072fbbe0bc1b2795673_4_XL.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/06/Mitsubishi-ASX-MY18-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/06/Mitsubishi-ASX-MY18-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/06/Mitsubishi-ASX-MY18-7A.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2014/12d1a7b437aab96072fbbe0bc1b2795673_6_XL.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/06/Mitsubishi-ASX-MY18-14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/06/Mitsubishi-ASX-MY18-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2014/12d1a7b437aab96072fbbe0bc1b2795673_9_XL.jpg

Τα SUV είναι οι απόλυτοι κυρίαρχοι στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων, ενώ και στα μεταχειρισμένα το ενδιαφέρον είναι έντονο, αφού πλέον υπάρχουν πάρα πολλά διαθέσιμα μοντέλα και σε προσιτές τιμές. Ουκ ολίγα είναι τα μικρά και μικρομεσαία μεταχειρισμένα SUV που συμφέρουν, αφενός γιατί δεν είναι ακριβά, αφετέρου γιατί δεν μετράνε πολλά χρόνια κυκλοφορίας.

Μια αξιόλογη πρόταση αγοράς μεταχειρισμένου μικρομεσαίου SUV που ήταν από τα πιο δημοφιλή στην εποχή του, είναι το Mitsubishi ASX. Εισήλθε το 2010 στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, διαγράφοντας μια καλή πορεία όσο καιρό ήταν ανταγωνιστικό και πριν παρουσιαστούν τα πιο σύγχρονα SUV. Tο πρώτης γενιάς ASX ανανεώθηκε τέσσερις φορές και δέχτηκε διάφορες αλλαγές σχεδιαστικές και μηχανολογικές. Το δεύτερης γενιάς ASX που εμφανίστηκε το 2022 και ανανεώθηκε το 2024 ήταν το Renault Captur με τα σήματα της ιαπωνικής φίρμας.

Στην εγχώρια αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα βρει κανείς δεκάδες ASX πρώτης γενιάς διαφόρων ηλικιών, κινητήρων, χιλιομέτρων και τιμών, οι οποίες ξεκινούν από σχεδόν 8.000 ευρώ. Μέχρι τις 12.000-13.000 ευρώ πωλούνται πολλά, με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, δικίνητα και τετρακίνητα. Πληροφοριακά το πρώτο facelift πραγματοποιήθηκε το 2012 όπου άλλαξε ελαφρώς ο σχεδιασμός του εμπρός μέρους, ενώ η μεγάλη αλλαγή στο εμπρός τμήμα του έγινε το 2017 με την προσθήκη της μάσκας «Dynamic Shield», μαζί με βελτιώσεις στο εσωτερικό. Αυτό παρουσιάζεται λιτό, μουντό σε διάκοσμο και καλής ποιότητας, με λεπτό μαλακό πλαστικό στο εμπρός τμήμα του ταμπλό, σκληρά τα υπόλοιπα και με ικανοποιητική συναρμογή. Από πλευράς χώρων, τέσσερα ενήλικα άτομα με ύψος λίγο πιο πάνω από το μέσο όρο χωρούν χωρίς πρόβλημα. Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 393 λίτρα συν 26 λίτρα για μικροπράγματα κάτω από το δάπεδο.

Στον τομέα των κινητήρων οι επιλογές είναι αρκετές. Αρχικά το ASX ήταν διαθέσιμο με το μοτέρ βενζίνης 1.6 MIVEC, απόδοσης 117 ίππων και 154 Nm ροπής. Οι επιδόσεις του είναι καλές (0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ.) και καλύπτει τις περισσότερες ανάγκες, όμως αρνητικό του γνώρισμα αποτελεί ο τονισμένος θόρυβος που φτάνει στο εσωτερικό. Η Mitsubishi ανακοίνωνε κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ. Πολύ πιο αποδοτικός ήταν ο diesel 1.8 DI-D των 150 ίππων και 300 Nm ροπής, με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή σε όλους. Το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσίαζε μια σχετική υστέρηση στο τράβηγμα κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., όμως από εκεί και πάνω ήταν γεμάτο με δύναμη (0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ. το 2WD). Επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ. και κατανάλωνε 5,4 λτ./100 χλμ. Αργότερα τοποθετήθηκε ο πιο ραφιναρισμένος diesel 1.6 Di-D (του ομίλου PSA) με απόδοση 114 ίππων και 270 Nm ροπής, σε εκδόσεις 2WD και 4WD, με κατανάλωση 4,6 λτ./100 χλμ. και επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ.

Το ASX ήταν στο δρόμο φιλικό και προβλέψιμο στις αντιδράσεις του, εξυπηρετώντας τις ανάγκες ενός οδηγού που ήθελε ένα SUV για να κινείται με άνεση στις αστικές του διαδρομές, αλλά και να κάνει ταξίδια με ασφάλεια. Στη πρώτη ανανέωση είχαν αλλάξει οι ρυθμίσεις στις αναρτήσεις και έγιναν πιο σφιχτές, με αποτέλεσμα να χάσει εν μέρει σε άνεση, αλλά να κερδίσει σε κράτημα. Στο τετρακίνητο ASX υπάρχουν οι επιλογές 2WD, 4WD AUTO και 4WD Lock με κατανομή ροπής 60/40 ανά άξονα.

Get it on Google Play Download on the App Store