To Renault Clio από το 1990 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των πωλήσεων της γαλλικής φίρμας, αποτελώντας διαχρονικά ένα από τα best seller αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Μια πορεία που συνεχίζει το υπάρχον μοντέλο, ενώ αναμένεται να συνεχίσει το ολικά αναβαθμισμένο, ολοκαίνουργιο έκτης γενιάς Clio.
Το υπάρχον Clio είναι το τελευταίο supermini που συνεχίζει να διατίθεται με τον «αειθαλή» κινητήρα diesel 1.5 dCi, ο οποίος κόβεται μια για πάντα στο νέο Clio. Τώρα το Clio 1.5 dCi 100 hp προσφέρεται από 21.900 ευρώ και είναι αυτό που λέμε «όποιος το προλάβει». Εναλλακτικά, αν θέλει κανείς Clio 1.5 diesel στα μισά και πιο κάτω χρήματα, μπορεί να επιλέξει ένα από τα εκατοντάδες διαθέσιμα μεταχειρισμένα που έχουν «πλημμυρίσει» την εγχώρια αγορά. Μοντέλα του 2015-2018 πωλούνται κατά μέσο όρο γύρω στις 10.000 ευρώ, όμως υπάρχουν δεκάδες μεταξύ 6.000-8.000 ευρώ. Το μόνο σίγουρο είναι ότι Clio 1.5 dCi τέταρτης γενιάς ή και πέμπτης προ ανανέωσης δεν υπάρχει περίπτωση να μη βρει ο αγοραστής όπως το θέλει και στην τιμή που μπορεί να φτάσει.
Το τέταρτης γενιάς Clio που παρουσιάστηκε το 2012 και ανανεώθηκε το 2016 παραμένει ελκυστικό σχεδιαστικά, με κομψές γραμμές. Αντίστοιχα και το εσωτερικό του έχει νεανικό στιλ, ενώ στις πιο ακριβές του εκδόσεις συναντάται μαλακό υλικό στο ταμπλό και σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών, στοιχεία που αναβαθμίζουν τη συνολική εικόνα. Όσον αφορά τους χώρους, στο πίσω κάθισμα του γαλλικού μικρού χάτσμπακ μπορούν να φιλοξενηθούν δύο ενήλικα άτομα κανονικού αναστήματος ή και λίγο πιο ψηλοί χωρίς να νιώσουν στρυμωγμένοι. Το πορτ μπαγκάζ των 300 λίτρων επαρκεί και εξυπηρετεί με το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα του.
Ο τετρακύλινδρος, οκταβάλβιδος πετρελαιοκινητήρας 1.5 dCi που έχει τοποθετηθεί σε εκατομμύρια οχήματα των μαρκών Renault, Dacia, Nissan και Mercedes (σε διαφορετικές εκδόσεις ισχύος), έχει αποδειχτεί αξιόπιστος, «χιλιομετροφάγος» και ολιγαρκής σε καύσιμο. Στην περίπτωση του συγκεκριμένου Clio ήταν διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος με 75 και 90 ίππους. Το πιο ισχυρό μοτέρ με τη γεμάτη ροπή των 220 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις από στάση με 0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ., αλλά και εν κινήσει (80-120 χλμ./ώρα με 4η/5η ταχύτητα σε 10,1/13,5 δλ.). Επίσης, ο θόρυβος που παράγει δεν ενοχλεί τους επιβάτες, όπως και η γενικότερη λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα. Μεγάλο πλεονέκτημά του είναι η πολύ χαμηλή μεικτή κατανάλωση που βρίσκεται λίγο κοντά στα 5 λτ./100 χλμ. σε ρεαλιστικές συνθήκες, ή χαμηλότερα σε συνθήκες ταξιδιού.
Το παλαιότερο Renault Clio διακρίνονταν και για την ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά, αφού συνδύαζε με κατάλληλο τρόπο την πολύ καλή άνεση από τις αναρτήσεις με το σίγουρο πάτημα ανεξαρτήτως διαδρομής. Χωρίς να είναι οι αναρτήσεις του πολύ μαλακές, καταφέρουν και φιλτράρουν αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, διατηρώντας παράλληλα τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές σε λογικά πλαίσια. Το τιμόνι του με τις 2,71 στροφές από άκρη σε άκρη είναι ελαφρύ προς διευκόλυνσης των ελιγμών και άμεσο στις εντολές του οδηγού.