Ο κύριος λόγος που αναζητά κανείς ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, είναι η σημαντικά χαμηλότερή τιμή του συγκριτικά με ένα καινούργιο. Ψηλά στην προτίμηση βρίσκονται τα μικρά μοντέλα, γιατί είναι οικονομικά σε κόστος αγοράς και χρήσης, ενώ εξυπηρετούν πολλούς και ειδικά όσους κινούνται καθημερινά στις μεγάλες πόλεις.
Μια πολύ προσιτή επιλογή και με όμορφο σχεδιασμό, αφορά το δεύτερης γενιάς Aveo. Παρουσιάστηκε το 2011 και ξεχώρισε αμέσως για την πολύ μοντέρνα αισθητική του εξωτερικά και στο εσωτερικό του. Το μήκους 4.039 χλστ. μικρό Chevrolet διακρίνεται για τη δυναμική του μάσκα, τα ανεξάρτητα ζεύγη των στρογγυλών φωτιστικών σωμάτων, τις έντονες νευρώσεις στα πλαϊνά και τα πίσω ανάγλυφα φανάρια με το κυκλικό μοτίβο.
Στο ταμπλό κυριαρχεί ο πίνακας οργάνων σε στιλ μοτοσικλέτας, όπως είχε γίνει αντίστοιχα νωρίτερα για το Spark. O ευχάριστος διάκοσμος τονίζεται από τη διχρωμία γκρι – μαύρου στο ταμπλό και στις πόρτες, καθώς και από τις ασημί επενδύσεις στην κονσόλα, στον πίνακα οργάνων και στους αεραγωγούς. Καλή είναι και η ποιότητα κατασκευής με τα σκληρά πλαστικά. Στα θετικά γνωρίσματα του εσωτερικού ανήκουν οι άνετοι χώροι για τους επιβάτες και το πορτ μπαγκάζ των 290 λίτρων.
Τα περισσότερα Aveo 2ης γενιάς που υπάρχουν στα μεταχειρισμένα, εφοδιάζονται με τον 1.200άρη κινητήρα. Το μηχανικό αυτό σύνολο επαρκεί για τις αστικές κυρίως ανάγκες μετακίνησης, έχοντας ισχύ 86 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και 115 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή έφτανε τα 0-100 χλμ./ώρα σε 13,4 δλ. και η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 171 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ.
Το Aveo βασίζονταν στην πλατφόρμα του 3ης γενιάς Corsa, ενώ κινητήρας και διάφορα ακόμα μέρη προέρχονταν από την Opel. Στην οδήγηση κέρδιζε τις εντυπώσεις με τη φιλικότητα στους χειρισμούς, την άνεση από τις αναρτήσεις και την αρκετά καλή του σταθερότητα.
Σημείωση: Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο δεν αφορά αγγελία.