Η προσφορά στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι μεγάλη σε όλα τα κύρια μοντέλα, καλύπτοντας έτσι ένα ευρύ κοινό, προς πάσα κατηγορία και οικονομικό βαλάντιο. Οι χαμηλότερες τιμές τους σε σχέση με ένα καινούργιο πάντα θα αποτελούν βασικό πόλο έλξης, όμως σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να γίνουν κάποιες παραχωρήσεις και πάντα να πραγματοποιείται ένας διεξοδικός έλεγχος.
Αυτή τη φορά εστιάσαμε σε ένα ντίζελ μικρομεσαίο χάτσμπακ με αρκετά αξιόλογα χαρακτηριστικά, το 9ης γενιάς Honda Civic. Σήμερα τα ταξινομημένα του 2013-2014 πωλούνται σε τιμές που κυμαίνονται κατά μέσο όρο στις 12.500 ευρώ, όταν το 2013 κόστιζε καινούργιο από 22.400 ευρώ. Από την αρχική του έκδοση ήταν πλήρως εξοπλισμένο και περιλάμβανε 6 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, κλιματισμό, ηχοσύστημα ζάντες αλουμινίου. Να υπενθυμίσουμε ακόμα ότι το 2014 δέχτηκε ένα μικρό facelift τόσο σε σχεδίαση, όσο και σε επιμέρους μηχανικά μέρη.
Το μοντέρνο σε σχεδιασμό αμάξωμα του Civic με το έντονα σφηνοειδές προφίλ και το μήκος των 4,3 μέτρων, «κρύβει» ένα ευρύχωρο εσωτερικό. Χαρακτηριστικά του γνωρίσματα αποτελούν ο διπλός πίνακας οργάνων με τις ψηφιακές και αναλογικές ενδείξεις και η στραμμένη προς τον οδηγό πλατιά κεντρική κονσόλα. Σε επίπεδο κατασκευής, το μεγαλύτερο τμήμα του ταμπλό είναι κατασκευασμένο από παχύ αφρώδες πλαστικό, ενώ το φινίρισμα και εφαρμογή είναι πολύ προσεγμένες. Στα «συν» του Civic ανήκουν οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες (μόνο ο αέρας για τα κεφάλια πίσω είναι λίγος), μαζί με τα πρακτικά πίσω καθίσματα Magic Seats και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 477 λίτρων.
Σημαντικό ατού αποτελεί ο κινητήρας πετρελαίου 1.6 i-DTEC, ισχύος 120 ίππων και με άφθονη ροπή 300 Nm από τις 2.000 σ.α.λ. Από τις χαμηλές στροφές εμφανίζει πολύ καλό τράβηγμα και ελαστικότητα, επιταχύνει σε γοργούς ρυθμούς το αυτοκίνητο, από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δλ.) και εν κινήσει, δίχως να ενοχλεί με θόρυβο. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει τέλεια αίσθηση, με κοντές διαδρομές και πολύ ακριβές κούμπωμα. Μεγάλο πλεονέκτημα και η κατανάλωση, καθώς σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 5,0 λτ./100 χλμ.
Ο αποδοτικός κινητήρας συνδυάζεται κατάλληλα με πλαίσιο και αναρτήσεις, χαρίζοντας στο 9ης γενιάς Civic μια πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Ανεξαρτήτως διαδρομής το αυτοκίνητο εμπνέει στιβαρότητα, σιγουριά και ασφάλεια, με μικρές κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και υψηλά τα όρια πρόσφυσης υψηλά. Η σφιχτή ανάρτηση δεν περνά στο εσωτερικό κραδασμούς, ωστόσο οι πιο έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος γίνονται αισθητές στους επιβάτες.
Σημείωση: Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο δεν αφορά αγγελία.