Από το 1990 που παρουσιάστηκε το πρώτο Renault Clio, έγινε αμέσως δημοφιλές στην Ευρώπη, μια παράδοση που συνεχίζει μέχρι σήμερα το υπάρχον 5ης γενιάς. Το νέο Clio αποτελεί μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις αγοράς και διατίθεται με μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης, LPG, υβριδικό και ντίζελ.
Ζήτηση συνεχίζει να έχει και το προγενέστερο Clio με τον πολύ γερό, αποδοτικό και ολιγαρκή σε καύσιμο πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi. Τα μεταχειρισμένα μοντέλα είναι εκατοντάδες και στην πλειοψηφία τους προσφέρονται και χαμηλές τιμές. Αυτοκίνητα με πρώτη ταξινόμηση μεταξύ 2015-2017 υπάρχουν πολλά και σε ποσά που κυμαίνονται από 8.000 έως 10.000 ευρώ. Να υπενθυμίσουμε ότι το τέταρτης γενιάς Clio παρουσιάστηκε το 2012, ανανεώθηκε το 2016 και αντικαταστάθηκε το 2019.
Σχεδιαστικά παραμένει κομψό και ενδιαφέρον εξωτερικά, χάρη και στο γεγονός ότι το καινούργιο Clio ακολούθησε σε μεγάλο βαθμό την αισθητική του προκατόχου του. Νεανικό εμφανίζεται και το εσωτερικό του, όπου στις πιο ακριβές εκδόσεις υπάρχει μαλακό υλικό στο ταμπλό και σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών. Σχετικά με τους χώρους, στο πίσω κάθισμα θα φιλοξενηθούν δύο άτομα χωρίς να στριμωχτούν, εκτός αν πρόκειται για πιο ψηλούς. Αρκετό είναι το πρακτικό και με εκμεταλλεύσιμο σχήμα πορτ μπαγκάζ των 300 λίτρων (391 λτ. στο νέο Clio).
Στα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του Clio ανήκει ο 1.5 dCi κινητήρας των 90 ίππων (υπάρχει και με 75 ίππους). Το χρόνια δοκιμασμένο 4κύλινδρο και 8βάλβιδο μηχανικό αυτό σύνολο είναι γεμάτο από τις χαμηλές στροφές (220 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ.) και εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις από στάση (100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ.) και εν κινήσει ((80-120 χλμ./ώρα με 4η/5η ταχύτητα σε 10,1/13,5 δλ.). Παράλληλα ο θόρυβος που παράγει δεν ενοχλεί, όπως και η λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα. Μεγάλο ατού και η χαμηλή μεικτή κατανάλωση, που βρίσκεται λίγο πιο πάνω από τα 5 λτ./100 χλμ. σε ρεαλιστικές συνθήκες.
Το προηγούμενο Clio συνδύαζε και αυτό με κατάλληλο τρόπο την πολύ καλή άνεση από τις αναρτήσεις με το σίγουρο πάτημα σε κάθε διαδρομή. Χωρίς να είναι ιδιαίτερα μαλακό, αμβλύνει αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων και διατηρεί τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές σε λογικά πλαίσια. Το τιμόνι του με τις 2,71 στροφές από άκρη σε άκρη είναι άμεσο στις εντολές του οδηγού και εστιάζει στις ευκολία των χειρισμών, που σημαίνει ότι είναι ελαφρύ.
Σημείωση: Οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές.