Αξιόπιστο αυτοκίνητο το παίρνεις με το χαρτζιλίκι

  • Hyundai-i10-mk1-interior
  • Hyundai-i10-2008-(1)
  • Hyundai-i10-2008-(5)
  • Hyundai-i10-2008-(6)
  • Hyundai i10 2010 (3)
  • Hyundai-i10-2008-(2)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Hyundai-i10-mk1-interior.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Hyundai-i10-2008-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Hyundai-i10-2008-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Hyundai-i10-2008-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/08/Hyundai-i10-2010-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Hyundai-i10-2008-2.jpg

Όταν πρόκειται για αγορά αυτοκινήτου όλοι θέλουν ένα νέο αμάξι που να γυαλίζει, να μυρίζει «καινουργίλα» και να του κάνουν τα πρώτα χιλιόμετρα φεύγοντας από την αντιπροσωπεία. Ωστόσο δεν μπορούν όλοι να αποκτήσουν ένα μοντέλο με τις «ζελατίνες» ή κι αν έχουν τα χρήματα προτιμούν μεταχειρισμένο με πολύ λιγότερα λεφτά για να κάνουν τη δουλειά τους και να τους μείνουν τα λεφτά για καβάτζα.

Ανάμεσα σε αυτούς είναι και οι νέοι οδηγοί, φοιτητές κ.λπ. που θα αγοράσουν ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από τα χαρτζιλίκια των γονέων και παππούδων, έτσι ώστε να έχουν το δικό τους μέσο μετακίνησης και όχι μηχανάκι για να είναι πιο ασφαλείς. Ένα δημοφιλές, αξιόπιστο και πολύ οικονομικό στην αγορά και στη χρήση μεταχειρισμένο αμάξι που είναι παράλληλα πανεύκολο στην οδήγηση και ό,τι πρέπει για την πόλη, είναι το πρώτης γενιάς Hyundai i10. Με τιμές που κυμαίνονται στην περιοχή των 5.000 ευρώ υπάρχουν δεκάδες διαθέσιμα μεταχειρισμένα, από τα οποία σίγουρα κάποια βρίσκονται σε καλύτερη κατάσταση, με λιγότερα χιλιόμετρα κ.ο.κ. Εξυπακούεται για οποιοδήποτε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πρέπει να γίνονται πρώτα όλοι οι βασικοί έλεγχοι, αφού ως γνωστόν ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός.

Το Hyundai i10 πρώτης γενιάς λανσαρίστηκε το 2008 αντικαθιστώντας το πολύ δημοφιλές αλλά «γερασμένο» Atos, ανανεώθηκε το 2010 και αντικαταστάθηκε από το δεύτερης γενιάς i10 το 2013. Το κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμά του με μήκος 3.585 χλστ., πλάτος 1.595 χλστ. και ύψος 1.540 χλστ. διευκολύνει αφάνταστα στους πηγμένους από αυτοκίνητα και στενούς αστικούς δρόμους, είναι «παιχνίδι» στο παρκάρισμα και ξεκούραστο στην οδήγηση. Εξυπηρετεί πολύ τους νέους οδηγούς, αλλά και όσους θέλουν ένα προσιτό αλλά γερό δεύτερο αυτοκίνητο πόλης για τις καθημερινές τους δουλειές, υποχρεώσεις και δραστηριότητές τους.

Στα βασικά μοντέλα υπάρχουν τα πολύ απαραίτητα στον εξοπλισμό, όπως είναι αερόσακος οδηγού, ABS, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, κεντρικό κλείδωμα, υδραυλικό τιμόνι, κλιματισμός και ηχοσύστημα. Φυσικά στην αγορά πωλούνται και πιο πλούσια εξοπλισμένα μοντέλα στις ίδιες χαμηλές τιμές. Στα θετικά γνωρίσματα του πρώτης γενιάς Hyundai i10 ανήκει η προσεγμένη -για μίνι αμάξι- ποιότητα κατασκευής, η πολύ καλή εργονομία και ο πρακτικά τοποθετημένος λεβιές των ταχυτήτων στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Οι χώροι καλύπτουν τις μεταφορικές ανάγκες έως τεσσάρων ατόμων κανονικού αναστήματος, με το πορτ μπαγκάζ των 225 λίτρων να επαρκεί για τις καθημερινές ανάγκες.

Όσον αφορά τους κινητήρες που ήταν διαθέσιμο το πρώτης γενιάς Hyundai i10, αφορούσαν τα τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα των 1.1 λτ. και 1.2 λτ. Το πιο μικρό μοτέρ αποδίδει 67 ίππους και 98 Nm ροπής, ισχύς που φτάνει για το αστικό περιβάλλον κίνησης. Η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 15,6 δλ., μέγιστη ταχύτητα 151 χλμ./ώρα και κατανάλωση 5 λτ./100 χλμ. Ο πιο δυνατός κινητήρας 1.2 MPi με τα 78 άλογα και τα 119 Nm ροπής εξασφαλίζει αισθητά πιο γρήγορες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 12,8 δλ. Στο i10 facelift του 2010 (ξεχωρίζει από το διαφορετικό σχεδιασμό ειδικά μπροστά), ο 1.2 MPi απέδιδε 86 ίππους και 121 Nm ροπής, επιταχύνει το μίνι Hyundai στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ. και καταναλώνει 4,6 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή τιμή).

Get it on Google Play Download on the App Store