Στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα η προσφορά είναι τεράστια και όποιος ψάχνει σίγουρα θα βρει αυτό που θέλει. Αρκεί βέβαια πριν δώσει τα χρήματα να κάνει τους απαραίτητους ελέγχους, έτσι ώστε να μειωθούν οι πιθανότητες να κρύβει κάποια σοβαρή βλάβη ή τρακάρισμα.
Ανάμεσα στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες είναι τα μικρομεσαία 5θυρα, γιατί είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν πολλαπλές ανάγκες, ενώ mainstream μοντέλα πωλούνται σε προσιτές τιμές. Μια οικονομική και αξιόπιστη πρόταση που είναι σε θέση να ικανοποιήσει τις καθημερινές αστικές διαδρομές αλλά και ταξίδια, είναι το πρώτης γενιάς Hyundai i30. Λανσαρίστηκε το 2007 και αντικαταστάθηκε το 2012 από το 2ης γενιάς. Η πλειοψηφία αυτών είναι με τον 1.400άρη κινητήρα βενζίνης, ενώ οι τιμές τους κατά μέσο όρο κυμαίνονται μεταξύ 7.000-8.000 ευρώ. Ανάλογα τον εξοπλισμό, τη χρονολογία και τα χιλιόμετρα πωλούνται σε χαμηλότερες ή υψηλότερες τιμές, όμως σε κάθε περίπτωση το κόστος τους είναι χαμηλό.
Το ήπιων τόνων αμάξωμά του με μήκος 4.245 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.480 χλστ. και μεταξόνιο 2.650 χλστ., είχε σχεδιαστεί στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας της Hyundai στο Ρύσελσχαϊμ της Γερμανίας. Στο εσωτερικό του με τις απαλές καμπύλες, τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό και στις εμπρός πόρτες αναβαθμίζουν την ποιότητα, μαζί με το προσεγμένο φινίρισμα και τους «soft touch» διακόπτες. Η εργονομία δεν προβληματίζει, όμως το ψηλά τοποθετημένο κάθισμα σε σχέση με το χαμηλό τιμόνι, ενδέχεται να μη βολέψει όλα τα σωματότυπα. Όσον αφορά τους χώρους, η καμπίνα του πρώτου i30 προσφέρει αρκετό πλάτος, ύψος και αέρα για τα πόδια πίσω. Επαρκής είναι και ο χώρος αποσκευών των 340 λίτρων με το μεγάλο άνοιγμα.
Στα ατού του Hyundai i30 αποτελεί το 1.400άρι μηχανικό σύνολο με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής (CVVT), αφού με ισχύ 109 ίππων και 137 Nm ροπής τοποθετούνταν στην κορυφή της κατηγορίας του. Ο εν λόγω κινητήρας παρουσιάζει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και κινεί σε σβέλτους ρυθμούς (0-100 χλμ./ώρα σε 12,6 δλ.) το αμάξωμα των 1.168 κιλών.
Μεταξύ των τομέων όπου το πρώτης γενιάς i30 θα ικανοποιήσει την πλειοψηφία των οδηγών, είναι η οδική συμπεριφορά και η άνεση, μέσω της μαλακής και ανεξάρτητης σε όλους τους τροχούς ανάρτησης. Σε πιεσμένους ρυθμούς, το i30 παραμένει ουδέτερο στις αντιδράσεις του στις στροφές και με λογικές κλίσεις, ενώ η όποια τάση γλιστρήματος θα εκδηλωθεί μόνο με το ESP στη θέση «off». Ωστόσο ο επιλογέας του κιβωτίου των ταχυτήτων παρουσιάζει ασάφεια, όπως ισχύει αντίστοιχα και για την αίσθηση του τιμονιού.
Σχετικά με τον εξοπλισμό, από τη βασική του έκδοση διαθέτει ABS, ESP, 6 αερόσακους, υποβοήθηση τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, κεντρικό κλείδωμα, air condition και ράδιο CD.