Η Ford μετά από χρόνια αναβιώνει το όνομα Puma, με μια διαφορετική προσέγγιση από αυτή που το είχαμε γνωρίσει καιρό πριν! Πλέον μας συστήνεται ως ένα μικρό SUV, συνδυάζοντας δυναμική εμφάνιση, τονισμένα οδηγικά χαρακτηριστικά, ικανοποιητικούς χώρους επιβατών κι αποσκευών, αλλά και πλήθος συστημάτων ασφαλείας.
Να θυμίσουμε πως το νέο Ford Puma προσφέρεται με κινητήρα βενζίνης 1.0 EcoBoost 125 ίππων, με αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο. Επιπλέον στον 1.000άρη EcoBoost η Ford προσάρτησε κι ένα ήπιο υβριδικό σύστημα, με απόδοση 125 και 155 ίππων αντίστοιχα! Εμείς όμως στο εν λόγω αφιέρωμα θα εξετάσουμε την έκδοση diesel που προσφέρεται ως ST-Line, με τον αποδοτικό κινητήρα 1.5 EcoBlue με τους 120 ίππους. Μια έκδοση η οποία κατορθώνει να προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και σπορ οδηγικά χαρακτηριστικά! Κι όλα αυτά με τιμή από 21.199 ευρώ, όντας παράλληλα και πλούσια εξοπλισμένο.
Πιο αναλυτικά στο βασικό εξοπλισμό ο υποψήφιος κάτοχος απολαμβάνει: 6 αερόσακους, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικούς καθρέπτες ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους, προβολείς ομίχλης, LED πίσω φώτα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών, αισθητήρες στάθμευσης, cruise control, σύστημα υποβοήθησης και διατήρησης λωρίδας, σύστημα αυτόνομης πέδησης, σπορ προσθήκες στο αμάξωμα και στο εσωτερικό και πολλά ακόμη.
Δυναμικό σε κάθε εκατοστό του αμαξώματός του!
Η Ford κάθε άλλο παρά άνοστα αυτοκίνητα κατασκευάζει. Το Puma είναι ένα μοντέλο το οποίο διαθέτει την απαραίτητη αγριάδα για να ξεχωρίζει στην κατηγορία, ενώ υπάρχει ελληνικό στοιχείο μιας κι ο Γιώργος Σαριδάκης, (Director, Interior and Exterior Design στη Ford Europe) έχει επιμεληθεί το σχεδιασμό του. Τα μολύβια πήραν φωτιά λοιπόν και κατάφεραν να προσδώσουν ένα εξαιρετικά δυναμικό παρουσιαστικό, όπου ξεχωρίζουν οι πολλές καμπύλες, που συνδυαστικά με την ελαφρώς κεκλιμένη γραμμή οροφής, τονώνουν το σπορ χαρακτήρα του Puma.
Ποιοτική και μοντέρνα καμπίνα επιβατών
Το εσωτερικό του Puma θα σας φανεί οικείο, μιας και είναι ταυτόσημο με αυτό του Fiesta. Το ταμπλό αποτελείται από μαλακά πλαστικά, με την συναρμογή μεταξύ των υλικών να βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο. Αλλά την προσοχή σας θα κεντρίσει η οθόνη αφής των 8 ιντσών για το infotainment κι ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τέσσερις επιβάτες, ωστόσο άτομα ψηλότερου αναστήματος θα αναζητήσουν περισσότερο χώρο για το κεφάλι πίσω. Οι αποσκευές τους, αντίθετα, θα βολευτούν με περισσή «άπλα», καθώς το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 456 λίτρα, εκ των οποίων τα 80 λίτρα είναι αδιάβροχα, διαθέτουν τάπα αποστράγγισης και αποτελούν μέρος του MegaBox.
Έμφαση στην οικονομία
Το όμορφο Ford Puma στην έκδοση που σας παρουσιάζουμε κινείται από τον πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λτ., αποδίδει 120 ίππους και 285 Nm ροπής και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,3 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 185 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 4,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 118 γρ./χλμ.