Κάθε τι που φαίνεται αμέσως ή είναι λιγότερο ορατό σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο, βρίσκεται εκεί για κάποιο λόγο και δεν είναι τυχαία τοποθετημένο. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι τα πάντα είναι σωστά και χρηστικά για όλους, αφού τα εργονομικά λάθη δεν απουσιάζουν. Βέβαια δεν λείπουν και οι κακές συνήθειες των οδηγών – επιβατών, όπως ισχύει για απλά πράγματα και κινήσεις που κάνουν μηχανικά και σε τακτική βάση.
Μία από αυτές είναι ο λάθος τρόπος στο κλείσιμο της πόρτας του χώρου αποσκευών. Στα πολύ παλαιότερα αυτοκίνητα που δεν υπήρχε εσωτερική χειρολαβή στο πλαστικό κάλυμμα, ο χρήστης αναγκαστικά έπιανε από έξω τη λαμαρίνα για να κλείσει το καπό. Ωστόσο ακόμα και στα σύγχρονα αυτοκίνητα που έχουν τη «χούφτα» ή χειρολαβή ή ιμάντα, η κακή συνήθεια συνεχίζεται και διαιωνίζεται.
Με τον «παραδοσιακό» αυτό τρόπο που έχει μείνει χαραγμένος από παλιά, υπάρχουν τα εξής αρνητικά: Λερώνουν τα δάκτυλα με τη σκόνη και άλλες βρωμιές που υπάρχουν εξωτερικά της πόρτας, η οποία παράλληλα γεμίζει με δαχτυλιές, αλλά και με γρατσουνιές από δακτυλίδια ή κλειδιά. Η αλήθεια είναι ότι σε ελάχιστες περιπτώσεις η εσωτερική χειρολαβή δεν είναι αρκετά βαθιά και έτσι είναι άβολη. Παράλληλα σε πολλά μοντέλα δεν υπάρχουν δύο για να βολεύουν δεξιόχειρες – αριστερόχειρες, αλλά μία. Παρόλα αυτά στις περισσότερες περιπτώσεις το κλείσιμο της πόρτας του χώρου αποσκευών από μέσα είναι εξυπηρετικό και τελικά, συνηθίζεται γρήγορα.
Επίσης, το κλείσιμο της πόρτας γίνεται με λιγότερη δύναμη, οπότε δεν καταπονείται το καπό μαζί με τα περιφερειακά του συστήματα (πλαστικά τμήματα και μηχανισμός). Όσοι λοιπόν πιάνετε από έξω την πόρτα αλλάξετε συνήθεια και δοκιμάστε τον ορθό τρόπο. Εκτός βέβαια αν το αυτοκίνητο διαθέτει κουμπί να για το κλείσιμο του πορτ μπαγκάζ και μέσω του τηλεχειριστηρίου. Παρόλα αυτά σε κάποια αυτοκίνητα το αυτόματο άνοιγμα και κλείσιμο γίνεται αργά και εκνευρίζει όσους βιάζονται ή βρέχει για παράδειγμα.