Σε όλα τα αυτοκίνητα υπάρχουν πολλές και διάφορες ενδείξεις στον πίνακα οργάνων, οι οποίες μόνο τυχαία δεν βρίσκονται, αφού συνδέονται με κάποιο αισθητήρα του αυτοκινήτου. Κάθε οδηγός οφείλει να γνωρίζει τι απεικονίζει κάθε μία από αυτές, γι’ αυτό όταν αγοράζει ένα αυτοκίνητο θα πρέπει να διαβάζει το βιβλίο χρήσης. Κάποιες ενδείξεις όταν ανάψουν ξαφνικά σημαίνουν βλάβη, ενώ άλλες είναι μόνιμα ενεργοποιημένες.
Μία από αυτές που βρίσκεται σε πολλά αυτοκίνητα (όχι σε όλα) είναι ένα βελάκι δίπλα από την ένδειξη της πλήρωσης καυσίμου (ψηφιακή ή αναλογική). Πολλοί μπορεί να το έχουν παρατηρήσει και άλλοι όχι (ρίξτε μια ματιά στο αυτοκίνητό σας). Σε κάθε περίπτωση η φορά του βέλους δείχνει την πλευρά της τάπας του ρεζερβουάρ του καυσίμου. Έτσι, κατά τον ανεφοδιασμό βοηθά τον οδηγό στο να τοποθετήσει το αυτοκίνητο πιο κοντά στην αντλία του καυσίμου, προκειμένου να φτάσει πιο εύκολα στο στόμιο και να μη χρειαστεί να τεντωθεί ο σωλήνας.
Το πολύ απλό αλλά πρακτικό αυτό βελάκι είναι πολύ χρήσιμο για όσους δεν οδηγούν συνέχεια το ίδιο αυτοκίνητο λόγω δουλειάς ή πάρουν ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο. Ακόμα και οδηγοί που χρησιμοποιούν καθημερινά το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να μπερδεύονται και να ξεχνούν από ποια πλευρά είναι το πορτάκι του ρεζερβουάρ.
Οπότε, λίγο πριν την είσοδο στο πρατήριο υγρών καυσίμων, καλό είναι να ρίχνετε μια ματιά σε αυτή την ένδειξη (εφόσον φυσικά υπάρχει), έτσι ώστε η διαδικασία του ανεφοδιασμού να γίνει πιο εύκολα, τόσο για τον οδηγό, όσο και για τον εργαζόμενο του πρατηρίου και για να αποφευχθούν τυχόν μανούβρες σε περιορισμένο χώρο.
Επίσης, μία ακόμα ένδειξη που είναι εγκατεστημένη δίπλα από το δείκτη καυσίμου, είναι και το λεγόμενο «λαμπάκι», το οποίο ανάβει όταν μείνει πολύ λίγο καύσιμο στο ρεζερβουάρ. Αν αυτό αποτελεί μια μόνιμη κακή συνήθεια, τότε το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή θα προκληθεί βλάβη στην τρόμπα καυσίμου, στα μπεκ και στον κινητήρα γενικότερα.