Η νέα M2 έκανε επιτέλους πρεμιέρα χθες, έπειτα από μια συστάδα teasers και φώτο με το αυτοκίνητο καμουφλαρισμένο. Κρίνοντας από τις αντιδράσεις του κοινού, πολλοί μπορεί να ισχυρίστηκαν πως κακώς αφαιρέθηκε το καμουφλάζ από το αμάξωμα. Η F87 διχάζει με την εξωτερική της εμφάνιση, όμως μπροστά στο τι βλέπουμε με τα αξεσουάρ M Performance, ίσως αλλάξουμε άποψη για το sportscar της BMW.
Το ήδη αμφιλεγόμενο «κορμί» της M2 ντύνεται με μια αρματωσιά αεροδυναμικών βοηθημάτων, που αποτελείται από μεγαλύτερο splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, αεραγωγούς (μάλλον ψεύτικούς) στον πίσω, δυο αεροτομές και έναν διαφορετικό διαχύτη, που φιλοξενεί τις κεντρικά και διαγώνια τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης – μια διάταξη που είχε προκαλέσει συζητήσεις και στις M3/M4, όταν είχε γίνει διαθέσιμη. Η διφορούμενη αυτή οπτική συνοδεύεται από ένα ευμέγεθες spoiler στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, συν άλλο ένα στην οροφή, σε μια προσέγγιση που θέλει να θυμίσει αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Πέρα από το -ανθρακονημάτινο- αεροδυναμικό πακέτο, οι πινελιές M Performance περιλαμβάνουν ένα σετ αυτοκόλλητων κυματοειδούς μοτίβου, με σκοπό να δείξουν πως η M2 προκαλεί ίλιγγο με την ταχύτητά της, κι άλλο ένα που αναγράφει φαρδύ-πλατύ το όνομα του μοντέλου στο καπό. Αναλόγως οπτικής γωνίας, το αυτοκίνητο περισσότερο μοιάζει σαν να βγήκε από κάποιο «Need For Speed», παρά από πίστα του DTM. Αλλαγές μηχανικά δεν ανακοινώνονται, οπότε ο 3.0λιτρος twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος παραμένει στα 459 άλογα και τα 550 Nm. Ούτως ή άλλως, η νέα M2 είναι η ισχυρότερη που έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα, ξεπερνώντας ακόμα και την προηγούμενη CS. Αν κάπου θέλει βελτίωση η μικρότερη των BMW M, είναι στην εμφάνιση. Το πακέτο M Performance πάντως, μάλλον το αντίθετο καταφέρνει.