HONDA ΔΟΚΙΜΕΣ
Παρότι η 10η γενιά του Civic παραμένει επίκαιρη, η Honda προχώρησε σε μια περιορισμένης έκτασης ανανέωση, με προσεγμένες αλλαγές εξωτερικά και στο εσωτερικό. Ο τρικύλινδρος 1.000άρης Turbo VTEC παραμένει η πιο προσιτή, αλλά ουχί συμβιβαστική, λύση για όποιον θέλει να αγοράσει το ιαπωνικό μικρομεσαίο. Η τιμή ξεκινά από τις 20.650 ευρώ για την έκδοση Comfort, […]
H Honda ανανέωσε πριν από λίγο καιρό το δημοφιλέστερο μοντέλο της, το Civic (4ο αυτοκίνητο σε πωλήσεις παγκοσμίως το 2019) και τώρα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Οι αλλαγές και βελτιώσεις εστιάζονται στο αμάξωμα και στο εσωτερικό του, χαρίζοντας στο μικρομεσαίο ιαπωνικό αυτοκίνητο μια πιο φρέσκια εικόνα. Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda CR-V 2.0 AWD Hybrid […]
Το CR-V της Honda δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Από το 1995 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, έχει κερδίσει μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού, με φανατικό μάλιστα πυρήνα. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο ότι το 2019 βρέθηκε στην 5η θέση των πωλήσεων παγκοσμίως, με μικρή διαφορά από το 4ο Civic. Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda CR-V 1.5 λτ. VTEC […]
Το Honda Civic βρίσκεται πλέον στην δέκατη γενιά του, η οποία είναι ολοκαίνουργια και πιο προηγμένη τεχνολογικά από ποτέ, ενώ η Hondaμε αυτό θέλει να ανταγωνιστεί στα ίσια τον κορυφαίο ευρωπαϊκό ανταγωνισμό στη μικρομεσαία κατηγορία. Εμείς το δοκιμάζουμε με τον 1.0 VTEC Turbo των 129 PS…
Σε μια εποχή που κυριαρχούν τα μικρά turbo μηχανικά σύνολα βενζίνης των 1.0-1.2 λτ., το πιο δυνατό και σπορτίφ Honda Jazz με τον 1.500άρη i-VTEC κινητήρα ρίχνει κλεφτές ματιές στο παρελθόν -τότε που η αλλαγή στο βύθισμα των εκκεντροφόρων σκόρπιζε χαμόγελα στον οδηγό και πανικό στον ανταγωνισμό. Εύλογα θα αναρωτηθείτε γιατί η Honda δεν έβαλε […]
Πριν λίγο καιρό είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το ολοκαίνουργιο, 10ης γενιάς Honda Civic στην πεντάθυρη έκδοσή του, αλλά αυτή τη φορά επανερχόμαστε σε αυτό για να το δούμε στην έκδοση σεντάν, η οποία τολμά σε εμφάνιση και ξεφεύγει από τα καθιερωμένα…
To Civic μπορεί να άργησε να μπει στο χορό των ντίζελ με μικρό κινητήρα, όμως όταν το έκανε το 2013, έδειξε πως δεν ήρθε να διατελέσει κομπάρσος στην πετρελαιοκίνητη σκηνή. Το πρώτο Civic i-DTEC μας είχε αφήσει εξαίρετες εντυπώσεις, κάτι που θέλει να επαναλάβει ο διάδοχος του σε μια από τις τελευταίες εμφανίσεις πετρελαιοκίνητου Honda […]
Αν υπάρχει μια εταιρία που «προφήτευσε» την καταιγιστική επιτυχία των SUV/crossovers, αυτή είναι η Honda. To πρώτο HR-V ήταν ένα ημίψηλο αυτοκίνητο, με παρουσιαστικό SUV και αμιγώς ασφάλτινους προσανατολισμούς, διαθέσιμο το 1999 και με δικίνητη έκδοση. Ακριβώς 20 χρόνια μετά οι δρόμοι είναι γεμάτοι με αυτοκίνητα του είδους. Το HR-V έκανε ένα διάλειμμα το 2006, επέστρεψε […]
Πριν από 24 χρόνια, το 1995 η Honda παρουσίασε το πρώτο της όχημα ελευθέρου χρόνου, η αλλιώς SUV όπως είναι πλέον ευρέως γνωστά και έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλή, το CR-V (Comfortable Runabout Vehicle). Το 2018 η ιαπωνική φίρμα λανσάρισε το νέο από άκρη σε άκρη, 5ης γενιάς CR-V, το οποίο έχοντας μια βαριά κληρονομιά 9,5 […]
Το τρίτης γενιάς Honda Jazz το οποίο παρουσιάστηκε το 2015 και η παραγωγή του έχει ξεπεράσει τα 1,5 εκατομμύρια οχήματα, δέχτηκε μια μικρή αναβάθμιση, ενώ για πρώτη φορά λανσάρεται η πιο σπορτίφ έκδοση Dynamic με τον κινητήρα των 1.5 λτ. ισχύος 130 ίππων. Δείτε ακόμη: Οδηγούμε το νέο Honda Civic 1.6 diesel 120 PS Οι τιμές […]
Δοκιμάζουμε το νέο Honda Civic με το δυνατό κινητήρα βενζίνης 1.5 VTEC Turbo 182 PS και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT, το οποίο συνδυάζει τα σπορτίφ χαρακτηριστικά με τις αυξημένες ανέσεις και την πληρότητα…
Το νέο Honda Civic Type R έχει πατήσει πλέον τους τροχούς του και επί ελληνικού εδάφους και συστήνεται και στο ελληνικό κοινό, αφού κυκλοφορεί ανάμεσά μας και σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο. Και αυτό γιατί η… θρασύτατη εμφάνισή του κραυγάζει την διαφορετικότητά του και ακόμη και κάποιος που δεν ασχολείται με τα δρώμενα στην αυτοκίνηση μπορεί […]