Το Defender, είτε μιλάμε για το παλιό είτε για το καινούργιο, είναι ένα από τα ικανότερα αυτοκίνητα εκτός δρόμου. Για την ακρίβεια, τα Land Rover γενικότερα συνιστούν συνώνυμα του off roading. Πόσο μπορεί να σταθεί στο ύψος της παράδοσης ένα βελτιωμένο, χαμηλωμένο, με 24άρες ζάντες;
H μονολεκτική απάντηση είναι «καθόλου». Η λίγο πιο σύνθετη παίρνει τη μορφή του «πολύ λίγοι ενδιαφέρονται». Ελάχιστοι αγοραστές premium SUVs, ασχέτως των συστημάτων και των δυνατοτήτων που διαθέτουν, θα τα βγάλουν εκτός δρόμου. Αντίθετα, πολλοί είναι εκείνοι που προτιμούν να τα βελτιώνουν, ανεβάζοντας την ισχύ και κάνοντας πιο «ασφάλτινη» την εμφάνιση. Η Manhart το γνωρίζει, για αυτό και ετοίμασε το DP500. Ένα Defender 500 ίππων, με χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος κατά 30 χλστ. και τροχούς 295/30/R24! Για όσους φοβούνται τις λακκούβες ή ενδέχεται να επισκεφθούν χωματόδρομο, υπάρχει η επιλογή της μικρότερης διάστασης 295/40/R22.
Bάση του project αποτέλεσε το Defender P400 AWD, με τον 3.0λιτρο εν σειρά εξακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο των 400 ίππων και 550 Nm. Ένας απλός επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου από τους Γερμανούς και η αντικατάσταση της εξάτμισης ήταν αρκετά, ώστε να ανέβει η ισχύς στα 512 άλογα και τα 710 Nm, φέρνοντας το βελτιωμένο P400 στα επίπεδα του P525, με τον twinturbo V8 των 5.0 λίτρων και 525 ίππων. Η Manhart δεν ανακοινώνει επιδόσεις, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε αντίστοιχα νούμερα με του P525, ήτοι 5,4 δλ. και τελική πάνω από 240 χλμ./ώρα (αν καταργείται ο ηλεκτρονικός περιοριστής σε αυτό το σημείο).