Το S2000 είναι ο ορισμός των Honda. Βεβαίως υπάρχουν κι άλλα μοντέλα συνώνυμα του «Big H», αλλά το S2K κατέχει ξεχωριστή θέση στα συναξάρια της ιαπωνικής εταιρίας. Αυτό που βλέπουμε, ωστόσο, είναι κομματάκι ιερόσυλο. Γιατί; Διότι έχει πάνω του στοιχεία από Toyota!
Το αυτοκίνητο εννοείται δεν αφορά εργοστασιακή κατάσταση, όπως πρόδηλα φανερώνουν οι 18άρες ζάντες της Rays, το ανθρακονημάτινο καπό με τους αεραγωγούς, η χαμηλωμένη ανάρτηση, η τεράστια αεροτομή, τα φουσκωμένα φτερά (ειδικά πίσω) και, φυσικά, ο επιθετικότατος προφυλακτήρας. Από εκεί πηγάζει το μεγαλύτερο μέρος της αναβαθμισμένης αγριάδας στην εμφάνιση, με το συνδυασμό της ευμεγέθους κεντρικής εισαγωγής και των διαγώνιων πλευρικών, που φέρουν και ακροπτερύγια. Στα αριστερά (δεξιά όπως βλέπουμε), όμως, παρατηρούμε ένα γνώριμο σηματάκι. Για την ακρίβεια, και ο προφυλακτήρας κάτι μας θυμίζει. Κάτι από Αΐτσι μεριά. Κάτι, δηλαδή, σαν αυτό:
Ένας εφευρετικός Ιάπωνας είδε πόσο ταιριάζει ο προφυλακτήρας του GR86 στο μούτρο του S2000, έκανε τις απαραίτητες τροποποιήσεις, ένωσε τα δυο sportscars και δημιούργησε κάτι μοναδικό. Η λεπτομέρεια έγκειται στο σηματάκι της Gazoo Racing, το οποίο άφησε στη θέση του. Ένα σεβαστό splitter έρχεται να συμπληρώσει το οπτικό αποτέλεσμα, που δεν είναι καθόλου άσχημο. Πολύ ωραίο και το βαθύ μπλε χρώμα του αμαξώματος, που θα του ταίριαζε απίστευτα ένα χρυσαφί στις ζάντες. Ίσως προσθέσει αυτή την πινελιά στο μέλλον ο κάτοχος του «Toyota» S2000.
Κάτω από το καπό δεν γνωρίζουμε τι κατάσταση επικρατεί, αλλά το intercooler πίσω από τη σίτα φανερώνει την ύπαρξη υπερτροφοδότη. Αν αυτός έχει μπει στον F20C ή έχει μπει στη θέση του κάποιος 2JZ από Supra, δεν γνωρίζουμε. Πιθανότερο το πρώτο σενάριο, οπότε η ισχύς τοποθετείται σίγουρα πάνω από τα 400 άλογα. Πολλά τουρμπισμένα S2000 πάντως, υπερκυβισμένα και στα 2.2 λίτρα, ξεπερνούν μέχρι τα 500-600 άλογα.