Το Toyota Hiace είναι ένας από τους κυριότερους πυλώνες στις μετακινήσεις των ελεύθερων επαγγελματιών. Από οπωροπώλες και καθαριστήρια χαλιών μέχρι οποιοδήποτε επάγγελμα που χρειάζεται μεταφορά προϊόντων, ό,τι κι αν σκεφτείς, ένα Toyota Hiace ή ένα Ford Transit θα βρίσκεται «πρώτη μούρη». Ο «άσος» της Toyota προσφέρεται σε διάφορες παραλλαγές, αλλά και εκδόσεις. Στην Ιαπωνία, ας πούμε, υπάρχει το μικρότερο και πιο αστικών μετακινήσεων Town Ace. Το οποίο, κατόπιν των απαραίτητων βελτιώσεων, μετατρέπεται σε Mount Ace.
Το πιο off road Town Ace αποτελεί προϊόν της Papamama Cars, που ειδικεύεται στα εκτός δρόμου καμώματα. Οι Ιάπωνες πήραν το βανάκι από το Αΐτσι, του άλλαξαν τη μάσκα και τα φανάρια μπροστά, σήκωσαν την ανάρτηση, έβαλαν πλαστικά προστατευτικά στο αμάξωμα και ποδιές, μαζί με χωμάτινα ελαστικά Maxxis Mudder Buckshot, δανείστηκαν το «Toyota» από κάποιο Hilux για την πίσω πόρτα, τοποθέτησαν σχάρα στην οροφή με LED και στο φινάλε, το έβαψαν κίτρινο. Το αποτέλεσμα είναι ένα από τις πιο σκληροτράχηλες «κλούβες» που κυκλοφορούν, έτοιμη για τα βουνά και τα λαγκάδια.
Αλλαγές έχουμε και στο εσωτερικό, όπου συναντάμε διαφορετικές επενδύσεις και τεχνολογικές προσθήκες: νέα οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων, navigation με λεπτομερείς δασικούς χάρτες και κεντρικός καθρέπτης-κάμερα, που μεταδίδει την εικόνα από τα μετόπισθεν σε υψηλή ανάλυση. Τα πίσω καθίσματα του Town Ace αναδιπλώνονται και δημιουργούν ένα πρώτης τάξεως διπλό κρεβάτι, ιδανικό για τις εκδρομικές εξορμήσεις που προορίζεται το Mount Ace.
Στα μηχανικά μέρη, πέρα από την ανάρτηση, δεν αναφέρονται αλλαγές. Κάτι που σημαίνει ότι η κίνηση εξακολουθεί να είναι υπόθεση ενός ατμοσφαιρικού 1.500άρη βενζινοκινητήρα 97 ίππων, σε συνεργασία με 5άρι χειροκίνητο ή κιβώτιο CVT. Έκδοση 4×4 εννοείται υπάρχει, όπως και απλή δικίνητη (στους πίσω τροχούς), με την Papamama Cars να προσφέρει όλες τις επιλογές στους υποψήφιους αγοραστές. Από 3.198.000 γεν, ή 19.645 ευρώ.