Το νέο L200 είναι ένα από τα ικανότερα αυτοκίνητα εκτός δρόμου, προικισμένο με όλα τα καλούδια από τη Mitsubishi. Ο κόσμος εκεί έξω, όμως, είναι απαιτητικός και πάντα, θα ζητάει το κάτι παραπάνω. Για αυτούς υπάρχουν οι Αυστραλοί της Ironman 4×4, που μετατρέπουν το ιαπωνικό pick up σε «άρμα μάχης».
Το πρώτο που τραβάει το βλέμμα είναι ο νέος, heavy duty προφυλακτήρας, που κάλλιστα θα μπορούσε να ανήκει σε τεθωρακισμένο όχημα. Κατασκευασμένος από ατσάλι και σχεδιασμένος να αυξάνει κατακόρυφα τη γωνία προσέγγισης, εξοπλίζεται παράλληλα με ένα επιβλητικό bull bar που καλύπτει όλο το πάνω μέρος του εμπρός τμήματος. Τα ενσωματωμένα LED δεν μπορούσαν να λείπουν, ούτε φυσικά οι ειδικά για off roading σχεδιασμένες ζάντες και τα χωμάτινα ελαστικά. Εννοείται ότι συναντάμε και σκαλοπάτια στο πλάι, όπως επίσης μπάρες στην καρότσα.
Ο πίσω προφυλακτήρας μιμείται τις προδιαγραφές του εμπρός, εξαιρουμένης φυσικά της «σιδεριάς», όντας επίσης κατασκευασμένος από ατσάλι και με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της γωνίας αποχώρησης. Οι γάντζοι φροντίζουν για την παροχή βοήθειας σε περίπτωση που το L200 κολλήσει, αλλά κάτι τέτοιο φαντάζει μάλλον δύσκολο. Οι προσθήκες στα φτερά, τέλος, αναλαμβάνουν να δέσουν οπτικά, αλλά και δομικά, με τους καινούργιους προφυλακτήρες και να «χτίσουν» περαιτέρω το παρουσιαστικό του αγροτικού Mitsubishi.
Ενημέρωση για τον 2.4λτ. ντίζελ δεν έχουμε, αλλά πιθανότατα να είναι η κορυφαία μορφή των 204 ίππων και 470 Nm στο μηχανοστάσιο. Αντίθετα, έχουμε τον πλήρη τιμοκατάλογο: 2.561 δολάρια Αυστραλίας (1.574 ευρώ) ο εμπρός προφυλακτήρας, 2.299 δολάρια (1.413 ευρώ) το bull bar, 1.934 δολάρια (1.188 ευρώ) ο πίσω προφυλακτήρας, τα φουσκώματα στα φτερά 499 δολάρια (306 ευρώ), οι αναβαθμίσεις στην ανάρτηση 2.184-3.008 δολάρια (1.342-1.848 ευρώ) και οι νέοι τροχοί 2.399 δολάρια (1.474 ευρώ).