Έπειτα από μήνες γεμάτους με teaser και φωτογραφίες με καμουφλαρισμένα πρωτότυπα/αυτοκίνητα προ-παραγωγής, η Mitsubishi παρουσιάζει επιτέλους το νέο L200 (ή Triton). Μια κατασκευή που έχει θεριέψει σε σχέση με αυτή που αντικαθιστά, ζωγραφίζοντας τον προβληματισμό στα πρόσωπα των Toyota Hilux και Ford Ranger.
Τα πολύ λεπτά LED ημέρας και η επιβλητική μάσκα Dynamic Shield δεσπόζουν στο εμπρός μέρος, που μοιάζει πολλαπλά πιο μυώδες από το ήδη «βαρβάτο» σημερινό μοντέλο. Τα φουσκωμένα φτερά δίνουν πλάτος και παράστημα, ενώ τα «C» κάτω από τα LED ημέρας βάφονται σε νίκελ ή μαύρη απόχρωση, ανάλογα την έκδοση. Στην κορυφαία πάντως, όπου το μαύρο μοτίβο σε φτερά, μάσκα, προφυλακτήρες, καρότσα και ζάντες συνδυάζεται με πορτοκαλί χρώμα, έχουμε μια από τις πιο σκληροτράχηλες μορφές της κατηγορίας. Πίσω συναντάμε δυο ευμεγέθη (και σημαντικά πιο ογκώδη σε σχέση με το τρέχον L200) φωτιστικά σώματα που υπερτονίζουν το μέγεθος του αμαξώματος, ενώ υπάρχει ακόμα και μια μικρή αεροτομή στο χείλος της καρότσας!
Για αυτή (την καρότσα) η Mitsubishi ανακοινώνει τα μοναδικά στοιχεία περί διαστάσεων, και συγκεκριμένα για το ύψος της το οποίο έχει μειωθεί κατά 45 χλστ. (820 χλστ. συνολικά), προκειμένου να διευκολύνει την ταξινόμηση και τοποθέτηση των αντικειμένων στο χώρο φόρτωσης. Μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο δεν αναφέρονται ακόμα, αλλά δια γυμνού οφθαλμού είναι ορατό πως η 6η γενιά L200 είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη.
Επίσης ολοφάνερη είναι η βελτίωση στην καμπίνα των επιβατών, που πλέον παραπέμπει ευθέως σε SUV. H οθόνη αφής και το σύστημα πολυμέσων προέρχονται από το Outlander, τα πλαστικά στο ταμπλό και το πάνω μέρος των θυρών είναι μαλακά, το τιμόνι σπορ, ενώ δεν λείπουν ούτε διακόπτες αεροπορικού στυλ στην κεντρική κονσόλα. Το πορτοκαλί χρώμα των δερμάτινων επενδύσεων τραβάει και εδώ τα βλέμματα στην κορυφαία έκδοση, όπως επίσης το πλήθος συστημάτων ασφαλείας και εφαρμογών, που περιλαμβάνουν από ασύρματη φόρτιση smartphone μέχρι αναγνώριση μετακίνησης φορτίου στην καρότσα.
Στα των μηχανικών μερών αναλαμβάνει ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο τύπου σκάλας, που προσφέρει 60% περισσότερη στρεπτική ακαμψία και 40% μεγαλύτερη αντίσταση στις δυνάμεις στρέβλωσης. Ο 2.4λτ. ντίζελ συνοδεύεται από τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και 3 εκδόσεις ισχύος: 150 άλογα/330 Nm η βασική, 184 ίπποι/430 Nm η μεσαία και 204 άλογα/470 Nm η κορυφαία. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητού ή αυτόματου κιβωτίου, με τα συστήματα τετρακίνησης να είναι τα Easy Select 4WD και Super Sepect 4WD-II. Το δεύτερο αφορά την κορυφαία εκδοχή του L200 και προσθέτει μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα, μαζί με 7 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Normal, Eco, Gravel, Snow, Mud, Sand και Rock)