Το Mini Countryman δεν είναι μεγάλοι φαν των εκτός δρόμου διαδρομών, άσχετα αν αραιά και πού βρίσκεται κάποιος ατρόμητος να τα βγάζει στις λάσπες. Η Delta 4×4 ειδικεύεται στην «κτηνοποίηση» SUV, οπότε είναι η πιο αρμόδια για την απογείωση της off roading λίμπιντο του αγγλικού SUV.
Οι Γερμανοί, σε συνεργασία με την X-Raid (την ομάδα που ετοιμάζει τα αγωνιστικά Mini για το Ντακάρ) πήραν το Countryman και του έβαλαν κιτ ανύψωσης 50 χλστ., αλλάζοντας παράλληλα τα φτερά με φαρδύτερα για να χωρέσουν τα μεικτά ελαστικά Continental Cross Contact ATR, διάστασης 265/45/ R18. Οι νέες ζάντες είναι ειδικά σχεδιασμένες για να αντέχουν σε εκτός δρόμου κακουχίες (πέτρες, χαλίκια, φαγώματα), ενώ το ίδιο ισχύει για τη ματ βαφή του αμαξώματος. Στην οροφή συναντάμε σχάρα και διάφορα είδη εξοπλισμού -όπως φτυάρια, μπιτόνια, ρεζέρβα, σανίδες και θήκες- που αποδεικνύονται σωτήρια σε δύσκολες καταστάσεις μακριά από τον πολιτισμό, μαζί με μια μπάρα LED για έξτρα φωτισμό τη νύχτα.

Τον ίδιο σκοπό εξυπηρετούν οι 4 προβολείς στον προφυλακτήρα, που προέρχονται από την PIAA. Οι αλλαγές στην ανάρτηση έχουν αυξήσει τα μετατρόχια και το πλάτος κατά 200 χλστ.(!), αλλά και την απόσταση από το έδαφος. Το «αρματωμένο» Mini απέχει πλέον 252 χλστ. από τη γη και καθίσταται πολύ ικανότερο από κάθε Tesla, στην αντιμετώπιση κροκάλας, λάσπης ή χιονιού.
X-Raid και Delta 4×4 δεν αναφέρουν αλλαγές στην απόδοση, αλλά κρίνοντας από την εμφάνιση (βλέπε απουσία εξατμίσεων) λογικά πρόκειται για το ηλεκτρικό Countryman SE All4, με τους δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας εμπρός, ένας πίσω) των 313 ίππων και τη μπαταρία των 66,5 kWh, που εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 341 χλμ. Αν έχετε Countryman με κινητήρα εσωτερικής καύσης πάντως, σαν το 2.0λιτρο βενζινοκίνητο τούρμπο S Mild Hybrid All4 των 218 ίππων, πιθανότατα οι τροποποιήσεις να είναι απολύτως συμβατές. Όσο για το κόστος, παρότι δεν ανακοινώνεται ακόμα, κρίνοντας από παρόμοιες προτάσεις της Delta 4×4 δεν θα πρέπει να περιμένουμε λιγότερο από 10.000 ευρώ.










































