Τα Genesis δεν έχουμε συνηθίσει να τα βλέπουμε στα βουνά. Τα GV70 και GV80 κάνουν καμιά βόλτα σε χωματόδρομους ή δάση όταν λανσάρεται κάποια έκδοση, αλλά καθαρά σκληροτράχηλες εικόνες δεν βλέπουμε από Genesis. Εκτός κι αν μιλάμε για το βελτιωμένο από την Delta 4×4, που εξελίχτηκε για τον εορτασμό των 40ων γενεθλίων του Γερμανού βελτιωτή.
Το GV80 Project Overland είναι η ορεσίβια εκδοχή του premium κορεατικού SUV, κομπλέ με νέα ανάρτηση, αμιγώς χωμάτινα ελαστικά Continental ATR , 18άρες ζάντες ειδικά σχεδιασμένες για να αντέχουν στις κακουχίες του βουνού (πέτρες, χαλίκια, κλαδιά κλπ), προστατευτικές ποδιές εμπρός-πίσω, σχάρα οροφής με μπιτόνια και σκάλες, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι έξτρα προβολείς της PIAA. Σε αντίθεση με τα ήθη και έθιμα της Delta 4×4 πάντως, εδώ δεν έχουμε έξτρα φώτα στη μάσκα παρά μόνο στη σχάρα της οροφής. Μικρές αλλαγές συναντάμε στις πλαϊνές εισαγωγές του προφυλακτήρα, που πλέον φιλοξενούν μια τετράδα (ανά δύο) LED για καλύτερο φωτισμό στα χαμηλά σημεία.
Κάτω από το καπό του Project Overland δεν ανακοινώνεται τί φωλιάζει, αλλά στην Ευρώπη το GV70 έρχεται με δυο κινητήρες. Την πετρελαιοκίνηση εκπροσωπεί ο 2.2 ντίζελ των 210 ίππων στις 3.800 σ.α.λ. και 441 Nm στις 1.750-2.750 σ.α.λ., ενώ η αμόλυβδη εκφράζεται μέσα από τον 2.5 T-GDI των 304 ίππων στις 5.800 σ.α.λ. και 422 Nm στις 1.650-4.000 σ.α.λ. Από τη στιγμή που μιλάμε για εκτός δρόμου και Γερμανούς, πιθανότατα ο 2.2λτ. ντίζελ βρίσκεται στο μηχανοστάσιο. Η ισχύς μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, δίχως παρεμβάσεις της Delta 4×4 σε λογισμικά ή διαφορικά.
Το «σκληρό» GV80 αποτελεί μεν πρωτότυπο, αλλά η Delta 4×4 δεν θα αργήσει να βάλει τα αξεσουάρ του Overland στον τιμοκατάλογό της.